Maar op pinballuniverse en maxipinball staan er reeds flippers te koop aan de nieuwe prijzen.
Dus dat verhaal klopt niet denk ik.
De prijzen zijn

Dat zullen dat nog oude prijzen zijn of spellekes die retour Stern gaan. Ik geloof niet dat er veel zotten zijn die ineens 25% meer gaan betalen, of je moet echt geld teveel hebben.
Ik heb ook verhalen gehoord dat je als consument kon kiezen of je er van af wilde. Dat geldt dan misschien ook voor importeurs?flippers.be schreef: ↑17 dec 2020, 15:02Mja ik kan fout zijn, maar ik dacht dat officiele importeurs verplicht waren om X aantal van elke nieuwe kast af te nemen..
En Nederland want denk niet dat ik de enige Nederlander ben die een nieuwe stern bij hem gekocht heeft.
Nou dan heb je sowieso geld teveel als je je kinderen een Stern voor Sinterklaas kan geven.jeanclaudev schreef: ↑18 dec 2020, 16:32Wel waar wat u schrijft, Cenobyte.
De vraag dan is : hoe lang gaat het zo blijven duren ?
En, zullen de kinderen zo lang kunnen wachten op hun Sint Niklaas spel ?
Echt gebeurd: mijn eerste NIB was een TDK, Batman. Carl bracht die op de avond voor Sinterklaas, zet die bij een schoentje en bleek dat de schoen van mijn oudste zoon te zijn. Weg flipperkast van papa, da's de mijne. Ik heb die nog altijd trouwens...Baron Shadow schreef: ↑18 dec 2020, 16:53Nou dan heb je sowieso geld teveel als je je kinderen een Stern voor Sinterklaas kan geven.jeanclaudev schreef: ↑18 dec 2020, 16:32Wel waar wat u schrijft, Cenobyte.
De vraag dan is : hoe lang gaat het zo blijven duren ?
En, zullen de kinderen zo lang kunnen wachten op hun Sint Niklaas spel ?![]()
Nee, nee en nee
Nou die heb je dan nog want die TDK is van uw zoon hézwartepanter schreef: ↑18 dec 2020, 18:29Echt gebeurd: mijn eerste NIB was een TDK, Batman. Carl bracht die op de avond voor Sinterklaas, zet die bij een schoentje en bleek dat de schoen van mijn oudste zoon te zijn. Weg flipperkast van papa, da's de mijne. Ik heb die nog altijd trouwens...Baron Shadow schreef: ↑18 dec 2020, 16:53
Nou dan heb je sowieso geld teveel als je je kinderen een Stern voor Sinterklaas kan geven.![]()
Edit: mijn eerste NIB was een BSM, en die heb ik ook nog.
let's hope... but i'm not as sure as youBillekletser schreef: ↑06 mar 2021, 12:33Also second hand market will go back to normal now, because this also increased 25%
at least.