Eerste flipper gezocht
Re: Eerste flipper gezocht
Hallo
Ik heb een hele mooie demolition man en en jackbot, interesse?
mvgr
Jeroen
Ik heb een hele mooie demolition man en en jackbot, interesse?
mvgr
Jeroen
In die twee geen interesse in, toch bedankt!
Iemand anders nog iets in de aanbieding toevallig?
Iemand anders nog iets in de aanbieding toevallig?
- JackMigger
- Real name: Koen V.
Hey,
wanneer je Houthulst bedoelt (voor de echte Westfluut : Goutgulst ); ik werd door een aantal forumleden expliciet afgeraden om hier aan te kopen.
gr.,
JM
wanneer je Houthulst bedoelt (voor de echte Westfluut : Goutgulst ); ik werd door een aantal forumleden expliciet afgeraden om hier aan te kopen.
gr.,
JM
**YOU MISS 100% OF THE SHOTS YOU NEVER MAKE**
Ja, is echt een charlatan volgens wat ik hem soms online zie plaatsen en manier van communiceren...JackMigger schreef: ↑03 okt 2020, 09:55Hey,
gr.,
JM
Up, niemand?
Yorkie: NBA fastbreak
Louwie: Johnny Mnemonic
Louwie: Johnny Mnemonic
Zal eens horen bij Yorkie!
- LaundroMat
- Real name: Mathieu Dhondt
- Contacteer:
Ik wil zeker niet spammen, maar ik heb to scratch my own itch (zoals zoveel van mijn projecten) iets in elkaar geflanst dat veilingen en 2ehandswebsites in de gaten houdt voor waar je naar op zoek bent. Misschien kan je dat helpen om de flipperkast te vinden die je wil? (Zie mijn sig)
(Admins: als jullie dit niet ok vinden, geen probleem en verwijder dit maar!)
Meer on-topic: die 1980 James Bond is zeldzaam zeker? (en blijkbaar niet zo goed, maar bon)
Meer on-topic: die 1980 James Bond is zeldzaam zeker? (en blijkbaar niet zo goed, maar bon)
Laatste project: Poirot doorzoekt voor jou elke dag 2ehands & veilingsites
-
- Real name: Chris Engelman
Ik ben bezig met het klaar maken van een NBA Fastbreak. Wellicht is dit iets voor je als ie klaar is?
Groet Chris
Groet Chris
Ik kijk bijna elke dag naar het nieuwe aanbod, meestal via de app als ik op het toilet zit, dus toch bedanktLaundroMat schreef: ↑21 okt 2020, 19:36Ik wil zeker niet spammen, maar ik heb to scratch my own itch (zoals zoveel van mijn projecten) iets in elkaar geflanst dat veilingen en 2ehandswebsites in de gaten houdt voor waar je naar op zoek bent. Misschien kan je dat helpen om de flipperkast te vinden die je wil? (Zie mijn sig)
Deze nog eens omhoog shotten.
Ik zoek geen kast via 2ehands of Marktplaats, maar eentje die iemand vanop dit forum wil verkopen liefst
Ik zoek geen kast via 2ehands of Marktplaats, maar eentje die iemand vanop dit forum wil verkopen liefst