Is nu al praktisch volledig bijgewerkt en moet nog één of twee lagen cc krijgen .
Mocht er iemand toevallig plastic decors liggen hebben hoor ik dat graag

https://photos.google.com/share/AF1QipN ... otODdQWl93
Before :
And after ...
Heb helaas geen scanner...gripacop schreef:zelf heb ik deze nog niet, maar kan je ze wel maken als je me scans van de originele kast kunt bezorgen.
Die 'reactie' waarover je het hebt is moeilijk te zien, maar het lijkt mij vooral een probleem van dekking. Die metalisé verf dekt niet voldoende, waardoor de kleur verschilt bij de donkere kleuren tov het geel. Ik zou er gewoon een volledige laag geel onder gespoten hebben, en dan pas die metalisé. Zodat er geen kleurverschil zou geweest zijn onder de metalisé verf.Gottlieb collector schreef: Een rand rond de vleermuizen gespoten met metalisé verf en wat ik vreesde is waarheid geworden .De groene verf ging in " reactie " met de rode
Dat is idd een goede tip die helaas te laat komt, en ik denk niet dat ik ooit nog is een DD ga restaureren in dit leven.g94 schreef:Die 'reactie' waarover je het hebt is moeilijk te zien, maar het lijkt mij vooral een probleem van dekking. Die metalisé verf dekt niet voldoende, waardoor de kleur verschilt bij de donkere kleuren tov het geel. Ik zou er gewoon een volledige laag geel onder gespoten hebben, en dan pas die metalisé. Zodat er geen kleurverschil zou geweest zijn onder de metalisé verf.Gottlieb collector schreef: Een rand rond de vleermuizen gespoten met metalisé verf en wat ik vreesde is waarheid geworden .De groene verf ging in " reactie " met de rode