centrale verwarming
- jay-jay
- Real name: john van gemeren
- Contacteer:
centrale verwarming
is er hier iemand die verstand heeft van CV systemen ?
wil graag in mijn garage een aparte ketel neerhangen
of mss weet er iemand die er verstand van heeft en erin doet
wil graag in mijn garage een aparte ketel neerhangen
of mss weet er iemand die er verstand van heeft en erin doet
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Re: centrale verwarming
Wilde dit ook laten doen. Gebeld met instanties en dit was het antwoord: "Ja meneer, dan moette gij een aparte domicile hebben voor dat pand." Euh??? Dus iemand die in mijn gameroom woont, aparte huisnummer enz...
ZUCHT dus... Kan iemand dit laten doen maar ik moet dan laten keuren en weet niet of dit dan kan. Indien iemand info hierover heeft...
ZUCHT dus... Kan iemand dit laten doen maar ik moet dan laten keuren en weet niet of dit dan kan. Indien iemand info hierover heeft...
- jay-jay
- Real name: john van gemeren
- Contacteer:
hier in NL hoeft dat niet ! er heeft ooit al eens een ketel gehangen, die voorzag ook het huis van warmtezwartepanter schreef:Wilde dit ook laten doen. Gebeld met instanties en dit was het antwoord: "Ja meneer, dan moette gij een aparte domicile hebben voor dat pand." Euh??? Dus iemand die in mijn gameroom woont, aparte huisnummer enz...
nu hangt er in het huis een, en die is binnenkort ook aan vervanging toe ( mss )
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........
- Richard Baan
- Real name: Richard Baan
- Contacteer:
Onzin, gewoon een ketel en systeem installeren hoeft toch niet per adres?
Je moet gewoon even iemand weten hoe en wat te installeren, maar elke installateur hoort te weten hoe dat moet.
Grootste probleem zal zijn om een gas en water leiding naar de gameroom te brengen.
Anders is een elektrische verwarming een optie?
Je moet gewoon even iemand weten hoe en wat te installeren, maar elke installateur hoort te weten hoe dat moet.
Grootste probleem zal zijn om een gas en water leiding naar de gameroom te brengen.
Anders is een elektrische verwarming een optie?
Don't take life so seriously... It's not permanent.
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
- zwartepanter
Waterleiding heb ik vanuit het huis naar de gameroom. Ik wilde de gas ook van het huis naar de gameroom brengen, dat zou moeten kunnen mits ik een ketel in de gameroom hang denk ik... 't Is als ik een gasaansluiting vanop de straat naar de gameroom binnen wilde brengen..;
Dan komt er een nieuwe teller en heb je in residentieel gebied idd een domicilie nodig...zwartepanter schreef:Waterleiding heb ik vanuit het huis naar de gameroom. Ik wilde de gas ook van het huis naar de gameroom brengen, dat zou moeten kunnen mits ik een ketel in de gameroom hang denk ik... 't Is als ik een gasaansluiting vanop de straat naar de gameroom binnen wilde brengen..;
Beetje loodgieter kan wel een gaslijntje leggen van huis naar gameroom lijkt me. Als je dat nu wil, zal hij wel zijn schup moeten slijpen om in de grond te geraken. hahaha.
Er zijn toch andere overwegingen?
Is een pelletkachel geen oplossing?
Enkel een stekker nodig, simpele rookafvoer is voldoende.
Geef toe het vergt een beetje werk en onderhoud.
Anders gewoon een accumulator?
stroom aansluiten en thermostaatje. op laag tarief 'opladen' heel de dag afgifte.
What i write is my opinion. Opinions are just like a%&holes. Everyone has one.....
accumulator verbruikt veel electriciteit en die heb je nodig voor je flippers (bij wedstrijd toch)
zo'n petroleumkacheltje lijkt me wel ok
of een open haard, gezellig in de gameroom
zo'n petroleumkacheltje lijkt me wel ok
of een open haard, gezellig in de gameroom
- zwartepanter
Ik denk dat er nog wel een leiding naast de waterleiding bij kan, maar ik twijfel een beetje. Een petroleumkachel heb ik nu, maar die dag en nacht laten opstaan is geen optie vind ik... teveel bijvullen enz... We hebbn zonnepanelen gelegd, dus iets op elektriciteit kan, maar idd veel stroomafname tijdens een wedstrijd waar alle flippers op staan... Een pelletkachel had ik ook al overwogen, maar is duur in aankoop. Moeilijk...
Waarom geen gewone simpele tweedehands hout- of kolenkachel?
I.v.m. elektriciteit: ik voorspel dat binnen 15 Ã 20 jaar elektrische verwarming goedkoper zal zijn dan mazout of gas.
I.v.m. elektriciteit: ik voorspel dat binnen 15 Ã 20 jaar elektrische verwarming goedkoper zal zijn dan mazout of gas.
No shirt. No shoes. No pinball.
Ja maar tegen dan zit de Panter al lang in home "De Laatste Zucht"...
*** Q is good for you !! ***
- Baron Shadow
- Real name: Ruud Kooij
Ik heb hier zelf een aparte vloerverwarming unit aan laten sluiten op de normale CV.
is een 4 groeps en voldoende om de gameroom goed te verwarmen en in mijn huis heb ik een aparte vloerverwarmings unit.
Wilde eerst ook een aparte cv maar toen werd me dit aangeraden en moet zeggen dat het prima bevalt.
Je ketel moet het natuurlijk wel aankunnen maar ik moest toch een nieuwe kopen dus dat scheelde.
is een 4 groeps en voldoende om de gameroom goed te verwarmen en in mijn huis heb ik een aparte vloerverwarmings unit.
Wilde eerst ook een aparte cv maar toen werd me dit aangeraden en moet zeggen dat het prima bevalt.
Je ketel moet het natuurlijk wel aankunnen maar ik moest toch een nieuwe kopen dus dat scheelde.
Take my advice...I don't use it anyway....
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
- taito6581
- Real name: Peter Smets
- Contacteer:
Laat een gasleiding bijtrekken van aan bestaande teller en zet u een gas-verwarming. Niks ketel, niks water.. gewoon een "stoof"
http://www.consolekabels.be/
+ : RBC / F14 / MIL / BK2K / WW / XN / FP / P*B
- : HS / CLN / WWFRR / TGHS2 / FT / FG / TX / SWEP1 / WD / J*B / HUR / ST25 / BDK / RFM / FH / TFTC / DE-SW / SST
+ : RBC / F14 / MIL / BK2K / WW / XN / FP / P*B
- : HS / CLN / WWFRR / TGHS2 / FT / FG / TX / SWEP1 / WD / J*B / HUR / ST25 / BDK / RFM / FH / TFTC / DE-SW / SST