Who Dunnit speelveld
Who Dunnit speelveld
Ik heb woensdag een hele leuke Who dunnit opgehaald die 20 jaar in een kroeg heeft gestaan. Ontzettend smerig maar in een originele staat.
Nu vraag ik me af wat jullie zouden doen met het speelveld. De inserts zijn praktisch allemaal omhoog gekomen maar is nog redelijk gaaf.
1) niets aan doen
2) inserts levelen
3) inserts levelen en clearcloaten
groet
Jeroen
Nu vraag ik me af wat jullie zouden doen met het speelveld. De inserts zijn praktisch allemaal omhoog gekomen maar is nog redelijk gaaf.
1) niets aan doen
2) inserts levelen
3) inserts levelen en clearcloaten
groet
Jeroen
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Re: Who Dunnit speelveld
Heb je geen fotootje?
- Cenobyte
- Real name: Mario van Ginneken
- Contacteer:
Niets doen zou ik geen optie vinden, de bal die door die inserts steeds van baan veranderd vind ik persoonlijk irritant. Ik zou de inserts levelen en vastlijmen, zonder clearcoat (da's duur).
Groetjes,
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
Mario
zekers
...
Laatst gewijzigd door Pinman op 02 apr 2021, 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Het clearcoaten kan bij mij op het bedrijf gebeuren dus dat is geen probleem. Zoals ik het nu zie denk ik dan ook dat ik hem level en clearcoat.
-
- Real name: Dennis Slagboom
Dit hebben ze allemaal volgens mij. Ik zou het gewoon doen als je die mogelijkheid zo voor handen hebt. Is je hoofdramp nog heel? Dat is ook nog wel een dingetje.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.
Ja de ramps zijn nog goed. Alleen de reel werkt niet dit is nog wel een spannend dingetje
- Cenobyte
- Real name: Mario van Ginneken
- Contacteer:
Oh, je hebt het speelveld al leeg gehaald. Dan zou ik inderdaad levelen en clearcoaten.
Die reel is inderdaad een dingetje, ik had ook een vastgelopen wiel en reparatie is best een uitdaging omdat het ding zo complex in elkaar steekt.
Die reel is inderdaad een dingetje, ik had ook een vastgelopen wiel en reparatie is best een uitdaging omdat het ding zo complex in elkaar steekt.
Groetjes,
Mario
Mario
Ik wil hem eigenlijk niet retoucheren heeft clearcoaten dan eigenlijk wel zin? Met welke lijm zet ik de inserts het beste vast? Straks bij de reel eerst maar eens rustig kijken wat er kapot of vast zit.