De rest van de kast was eigenlijk in dezelfde staat. De helmet is al af aan het bladeren, de ramps zal ik maar niet vermelden. Maar er is ook goed nieuws: technisch speelt de kast prima. Sterker nog, in de tijd dat ik hem in bezit heb heb ik enkel ooit ergens een switch moeten vervangen. De rest is in goede staat, geen roest, geen rot, printen goed.
Dus ben ik gaan verzamelen en was een maand of 2 geleden het zo ver dat ik kon beginnen. De boodschappen lijst:
- Nieuw speelveld want het huidige is gewoon niet meer te redden. Bij buthamburg.de gekocht, is een erg mooi speelveldje.
- Nieuwe ramps, allebei volledig kapot geschoten dus moeten worden vervangen
- Nieuwe plasticsset. Ik koop eigenlijk standaard een plasticsset voor mijn kasten die ik verwacht te gaan restaureren.
- Nieuwe cabinet decals. Via een goede vriend kreeg ik de zwarte versie aangeboden en daar was ik zo van gecharmeerd dat het zwart wordt. Voor sommigen is het vloeken in de kerk, voor alle andere mensen moet ik wat harder vloeken denk ik.

- Nieuw mini playfield, dit was ook gewoon gaar gespeeld
- Nieuwe faceplates. Ach ja, als we dan toch bezig zijn
- Nieuwe starposts
- Nieuwe rubbers...... duh
- Nieuwe targets, kom ik zo op terug
- Nieuwe flashercaps, kom ik ook zo op terug
- Andere helmet, van een andere goede vriend kreeg ik een helmet, deze was in 95% staat waar de mijne echt slecht is. Hij moest alleen eens goed gereinigd worden en hier heb ik nog wat chroom helaas weggepoetst maar ziet er nog altijd 90% uit. Al met al helemaal blij mee omdat de helmet gewoon niet meer te vinden is.
- Nieuwe poten (moet ik nog kopen)
- Nieuwe mirror blades
- Nieuwe side rails (moet ik nog kopen)
- Nieuwe popbumpers (die zijn altijd gewoon gaar)
En nog wat nicks and nags, de gebruikelijke zaken die afbreken tijdens afbouw. Verder zal ik de kast volledig van LED voorzien, in de big and small wheel gebruik ik wat minder felle leds omdat deze anders verblinden.
Ik heb bij deze kast gekozen voor een blauw thema, mede dankzij de zwarte decals. Dus alle flashercaps, targets, popbumper caps (de skirts heb ik zwart gekozen), mini posts op het mini speelveld, postsleeves en nog wat details zijn blauw gekozen. Ook de angel eyes in de popbumpers zijn blauw. Ik was er wat sceptisch voor maar het werkt wel, het speelveld ziet er super uit met al dat blauw.