Sega Harley davidson la riders
Sega Harley davidson la riders
Weet iemand de waarde ?
Re: Sega Harley davidson la riders
Hmm.. ik heb ze hier op marktplaats.nl wel aangeboden zien, met soms stevige vraagprijzen die volgens mij niet werden gehaald.hobbit schreef:Weet iemand de waarde ?
Het nadeel met zo'n groot cabinet is dat velen het wel mooi vinden, maar er eigenlijk geen ruimte voor hebben.
Als het cabinet goed werkt en er netjes uitziet, en het scherm geeft een goed en helder beeld denk ik aan 500,- tot 600,- euro?
Dat is echter niet het bedrag dat ik er zelf voor zou willen betalen, zou ik zo'n cabinet zoeken.
In alle redelijkheid; een mens is natuurlijk bereid om meer te betalen voor iets dat hij graag wil bezitten.
Inderdaad het is wat de zot ervoor heeftPéé schreef:Hmm.. ik heb ze hier op marktplaats.nl wel aangeboden zien, met soms stevige vraagprijzen die volgens mij niet werden gehaald.hobbit schreef:Weet iemand de waarde ?
Het nadeel met zo'n groot cabinet is dat velen het wel mooi vinden, maar er eigenlijk geen ruimte voor hebben.
Als het cabinet goed werkt en er netjes uitziet, en het scherm geeft een goed en helder beeld denk ik aan 500,- tot 600,- euro?
Dat is echter niet het bedrag dat ik er zelf voor zou willen betalen, zou ik zo'n cabinet zoeken.
In alle redelijkheid; een mens is natuurlijk bereid om meer te betalen voor iets dat hij graag wil bezitten.
Mag op slot
- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck