Wat is de waarde van een Mortal Kombat 2 arcade. Volledig origineel met lichte gebruikschade.
https://goo.gl/photos/ejKfN1dBkDHkEkWG6
- Controller sticker is wat afgetrokken van het zonlicht. Vooral het rood is wat verdwenen.
- De rechterzijde stond wat in de zon en daar is enkel het rood wat weggetrokken, de andere kleuren zijn nog mooi
- Geen plastieken moneybuckets
- geen slotjes aan coin deuren
- plastieken lipje van 1 van de geld terug knopjes is afgebroken
- witte blok knopjes vervangen door 2 zwarte
Verder is deze volledig in orde.
- serienummers bevinden zich nog op de kast
- 4 MB versie
Mortal Kombat 2
- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck
- Automark
- Real name: Mark
Re: Mortal Kombat 2
idd, en als je geluk hebt, en een koper die er nu 1 wil hebben misschien wel 1000,1200.
Maar als je dat wil hebben, moet je misschien wel een tijdje wachten.
Ik zou m toch beginnen te aanbieden voor ene 1200, en dan kijken wat er gebeurd. T is wel een klassieker natuurlijk.
Maar als je dat wil hebben, moet je misschien wel een tijdje wachten.
Ik zou m toch beginnen te aanbieden voor ene 1200, en dan kijken wat er gebeurd. T is wel een klassieker natuurlijk.
- thanklessmoss
- Real name: Nick
Re: Mortal Kombat 2
Ik heb vorige week eentje gekocht voor €340, helaas wel uit zuid italie en op een veiling. Totale kosten om hier te laten brengen + veilingkosten was ~€600. Echter lang niet in zulke mooie staat als die hierboven.
Zoals je kan zien heeft deze nog aardig wat werk te gaan, hij is omgebouwd naar een MKIII en is aardig verkleurd. Ben van plan om hem weer in oude ere te herstellen. Dat wordt nog even zoeken..
Zoals je kan zien heeft deze nog aardig wat werk te gaan, hij is omgebouwd naar een MKIII en is aardig verkleurd. Ben van plan om hem weer in oude ere te herstellen. Dat wordt nog even zoeken..
Pinball: Strange Science (1986) // Swords of Fury (1988) // Xenon (1980)
Arcade: Mortal Kombat II (1993)
Arcade: Mortal Kombat II (1993)