Defecte Joker Poker en Countdown

Flippers en onderdelen te koop of te ruil
Gesloten
Yanic
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 apr 2013, 21:01
Real name: Yanic
Locatie: Belgium

Defecte Joker Poker en Countdown

Bericht door Yanic » 06 nov 2016, 17:04

Te koop wegens (versneld) wegwerken van mijn todo list :D

Joker Poker : onbekend elektrisch defect.

Countdown : onbekend elektrisch defect.

Beiden hebben slijtage op speelveld en buitenkant. Geen afzichtelijke zaken, maar het gewoonlijke dat je tegenkomt bij oude flippers.

Ook deze heb ik min of meer tegelijk gekocht omdat ze beiden dezelfde hardware hebben (Gottlieb System 1), handig om uit te wisselen bij het troubleshooten. Vandaar dat ik ze in eerste instantie tesamen verkoop.

Bij de Joker Poker heb ik iets meer vertrouwen dat het defect niet al te erg kan zijn, stond bij mensen thuis in de huiskamer die me "op een dag deed hij het niet meer" zeiden.

Bij de countdown kan ik het niet inschatten want ik ken de voorgeschiedenis niet. Overgenomen van iemand die wel iets afwist van elektronica maar zelf geen flipperaar was, hij had hem als defect van een vriend gekregen zei hij. Ik ben er eens aan begonnen en had toen gemerkt dat de board connectoren slecht contact gaven dus die wou ik eerst vervangen alvorens verder te zoeken. Ik heb er wel een paar liggen die zouden moeten passen en die je erbij kunt krijgen, ben er nooit aan toegekomen om ze uit te proberen.

Voor de countdown krijg je er ook een nieuwe rubberset bij. Voor de Joker Poker had ik er destijds nog geen besteld denk ik, maar zal nog eens checken in mijn dozen als ik ze uit voorraad haal.

Misschien een interessant weetje bij de Countdown : het grijs in het backglass is eigenlijk "weerspiegelend". Dit was me bij de foto's op IPDB niet opgevallen, ziet er best wel sjiek uit!

Beiden zijn de SS versies trouwens.

Minimumprijs voor beide samen is 400Eur en ik zou ze liefst tesamen verkopen. Ik wacht normaliter een weekje de reacties af om te zien wat men ervoor over heeft, maar als je 500Eur aanvaardbaar vindt en deze week nog tijd hebt om ze af te halen ben ik content en is het meteen : :good:

Gebruikersavatar
yorkie
Berichten: 1012
Lid geworden op: 11 aug 2011, 19:15
Real name: Glenn Verhoosele
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Defecte Joker Poker en Countdown

Bericht door yorkie » 07 nov 2016, 10:54

Edit: was als PM bedoeld... :mrgreen:

Yanic
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 apr 2013, 21:01
Real name: Yanic
Locatie: Belgium

Re: Defecte Joker Poker en Countdown

Bericht door Yanic » 07 nov 2016, 22:18

Verkocht aan een zeer sympathieke mens :good:

Gesloten