Defecte Stargazer en Flight 2000

Flippers en onderdelen te koop of te ruil
Gesloten
Yanic
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 apr 2013, 21:01
Real name: Yanic
Locatie: Belgium

Defecte Stargazer en Flight 2000

Bericht door Yanic » 05 nov 2016, 00:35

Beide in slechte staat.

Stargazer : onbekend elektrisch defect, groot stuk van backglass afgebladderd, draden naar kopkast doorgeknipt.

Flight 2000 : onbekend elektrisch defect, glasplaat ontbreekt, speelveld 'deskundig geretoucheerd' met stift :madman:

Ik heb ze beiden in dezelfde periode gekocht als reparatie project omdat ze dezelfde hardware gebruiken, dat is wel handig bij het problem solving als je eens iets kunt uitwisselen.

Geen idee wat het elektrisch defect inhoudt, ben er nooit aan toegekomen om eraan te beginnen. Maar luidens de vorige eigenaren hebben ze altijd gewerkt tot ze op een dag niet meer werkten :D

Maar qua onderdelen valt er wellicht nog redelijk wat te recupereren. Of een reparatie voor iemand die van een uitdaging houdt, want een stargazer heb ik nog niet zo vaak zien passeren.

Vraagprijs voor beiden samen 250Eur, af te halen in Kortrijk.

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5792
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: Defecte Stargazer en Flight 2000

Bericht door Pascal » 05 nov 2016, 08:00

pm

Yanic
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 apr 2013, 21:01
Real name: Yanic
Locatie: Belgium

Re: Defecte Stargazer en Flight 2000

Bericht door Yanic » 08 nov 2016, 11:28

De stargazer is verkocht, aan weerom een sympathieke mens die van heel ver was gekomen.

Was nog een klein avontuur.. Ik was vergeten dat ik geen sleutel voor het cabinet had, dus moesten we het slot nog uitboren.. Toen herinnerde ik me ook dat dat de reden was waarom de kabels naar de kopkast doorgeknipt waren (en niet omdat de draden aan de boards vastgesoldeerd waren, was helemaal niet het geval). Nu bleek dit nog mee te vallen, lang niet alle kabels waren geknipt, maar toen we de kabelbomen eens goed bekeken zagen we dat dit knipwerk niet eens nodig was geweest als ik de tie-wraps had losgemaakt en de kabelbomen had gescheiden.. Oeps :madman:

Binnenin nog wat muizenissen gevonden van bij de vorige eigenaar, maar gelukkig geen dode exemplaren :wtf:

De Flight 2000 heb ik niet verkocht, de koper wou hem eigenlijk niet echt en zou dan nog eens speciaal daarvoor zo ver moeten rijden om hem apart af te halen. Nu heb ik gemerkt bij de vele reacties die ik kreeg dat "iedereen" zijn oog op de stargazer had laten vallen en de F2000 er maar voor spek en bonen bij zat.

Dus als de moderator het niet erg vindt zal ik later een aparte post maken voor de F2000 met foto's e.d. voor wie in deze kast geinteresseerd is.

Bedankt voor de vele reacties per pm!

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5792
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: Defecte Stargazer en Flight 2000

Bericht door Pascal » 08 nov 2016, 11:50

van star gazer zijn er maar 869 units gemaakt dus zeer zeldzaam...vandaar de massale intresse.

Gesloten