Hallo ben nieuw hier
Hallo ben nieuw hier
Hallo ik ben Martijn een 25 jarige Groninger. Ik keek al jaren uit naar een flipper. Echter had ik er nooit de ruimte. Maar nu ik verhuisd ben kon ik er eindelijk een aanschaffen. Dus daar is ie dan een Bally Gilligans Island. Een opknapper welliswaar. Met nog een aantal defecten. Maar aangezien elektronica mijn hobby en beroep is moet daar vast uit te komen zijn. Kan niet wachten tot ik mijn kast speelklaar heb . Btw heeft iemand trouwens detailfotos van het speelveld achterin van de ramps van deze kast?
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
Re: Hallo ben nieuw hier
Welkom hier Martijn
- Turalyon
- Real name: Gabriël
Welkom, wellicht heb je hier wat aan: http://ipdb.org/search.pl?any=Gilligan& ... quick#1004
Pins: SS, T2, LOTR
Gone: Dr Who
Gone: Dr Who
Thanx voor de link. Echter had ik deze fotos al bekeken. Het gaat me eigenlijk om de plek achter onder de vulkaan. Hier komen 2 ramps bij elkaar. Denk dat er ooit 2 klinknageltjes in gezeten hebben. Maar dat ligt nu los. iets wat me niet goed lijkt. Ik zal eens kijken of ik een keer een paar fototjes kan posten. Ben nog druk bezig met schoonmaken poetsen. postjes vervangen. Nieuwe rubbbers. Heb een verbrande connector(J115). En volgens de vorige eigenaar zat er een storing in het eiland. Zekering lag er hoogst waarschijnlijk daardoor ook uit. Ik wacht nog op de set connectoren. Ben benieuwd. Wel jammer trouwens dat de kasten niet echt schroefje voor schroefje en per onderdeel in de manual beschreven worden. Enkel de vrij algemene onderdelen.
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer: