Nieuw en op zoek

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
jevfree
Real name: Jeff

Nieuw en op zoek

Bericht door jevfree » 22 apr 2015, 10:17

Hallo allemaal,

Ik ben Jeffrey en woon in Amsterdam.
Ik heb al jaren de wens om een eerste flipper aan te schaffen, maar was tot voor kort te klein behuisd om er 1 te kunnen plaatsen.
Nu is eindelijk het moment aangebroken dat ik een grotere woning betrek met ruimte voor een flipper. Jullie zullen als geen ander begrijpen wat dit betekent.

Ik heb me daarom aangemeld op dit forum en ik hoop binnenkort (na de verhuizing) mijn eerste flipper te kunnen aanschaffen.

Er is eigenlijk maar 1 flipper waarmee de vurige wens is ontstaan om een flipper te bezitten, nml de Addams Family. Ik weet alleen niet of dit nu de beste machine is, ook gezien de aanschafprijs, om het avontuur mee te beginnen. Minister van financiën thuis moet de aanschaf nml ook nog accorderen.

Dracula en Cftbl hebben ook mijn aandacht.
Verder ben ik best handig met een soldeerbout en multimeter. Ik heb reeds diverse audio versterkers gerepareerd, gereviseerd en van scratch opgebouwd, dus zit ook met het idee te spelen om een technisch wrak te kopen (speelveld ed wel in orde) zodat ik deze zelf kan opknappen.

Lange welkomspost, maar ik ben nu eenmaal vrij lang van stof :whisling:

Q
Real name: Steven

Re: Nieuw en op zoek

Bericht door Q » 22 apr 2015, 11:06

Welkom, Jeffrey !! :pin:
*** Q is good for you !! ***

kris-seeburg
Real name: Kris & Isabel

Bericht door kris-seeburg » 22 apr 2015, 11:13

Welkom hier Jeffrey :cheers:

flippers.be
Real name: AE
Contacteer:

Bericht door flippers.be » 22 apr 2015, 12:13

welkom en succes met de zoektocht :)

Mentara
Real name: Maarten Lemey

Bericht door Mentara » 22 apr 2015, 22:33

Met een intro als "Nieuw en op zoek" ging ik je eerst verder helpen met de volgende link: http://www.saucydates.com
Maar ik zal het bij een beschaafde "Welkom" houden.

WELKOM! :mrgreen:
gameroom: Lethal Weapon 3 - Maverick - Big Guns - Big Buck Hunter - Shrek - Candyman - Cosmic Blast Jukebox - 2x Mame cabinet - Photoplay Spirit - darts

Plaats reactie