Hallo
Hallo
Ik ben Frederik, 38 jaar, vader van 2 zonen van 7 en 11 jaar die zoals zovelen uit nostalgie een flipperkast wil met als argument dat het voor de kinderen is.
Ik ben van plan om eerst zoveel mogelijk in te lezen op het forum om te weten wat ik wil.
Voor mij staat het spel voorop en de betrouwbaarheid. Ik heb geen zin om zelf veel aan de kast te prutsen als ik er niks van ken.
En aangezien die in de living zal komen, is het belangrijk dat het een mooie kast is ook. Dus geen doodshoofden of te gewelddadige decals want dan mag de kast niet binnen van de vrouw. Ik herinner me Fish Tales nog goed en The Addams Family.
Gebruikkerssporen mogen, de kast moet niet perfect zijn.
Voor 1500 euro zal ik wel iets vinden zeker?
Groeten,
Frederik
Ik ben van plan om eerst zoveel mogelijk in te lezen op het forum om te weten wat ik wil.
Voor mij staat het spel voorop en de betrouwbaarheid. Ik heb geen zin om zelf veel aan de kast te prutsen als ik er niks van ken.
En aangezien die in de living zal komen, is het belangrijk dat het een mooie kast is ook. Dus geen doodshoofden of te gewelddadige decals want dan mag de kast niet binnen van de vrouw. Ik herinner me Fish Tales nog goed en The Addams Family.
Gebruikkerssporen mogen, de kast moet niet perfect zijn.
Voor 1500 euro zal ik wel iets vinden zeker?
Groeten,
Frederik
-
- Real name: dimitri
- Contacteer:
Re: Hallo
Hey Frederik ,
Welkom en voor 1500 € is er zeker iets moois te vinden.(wel geen TAF)
Van welke streek ben je ?
The difference between a man and a boy is the price of his toys
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
Welkom hier Frederik
Oost-Vlaanderen, Deinze.kletmarjet schreef:Hey Frederik ,
1500 is niet mijn max, eerder richtprijs. Als ik echt een waw-gevoel heb dan kan is mijn budget rekbaar.
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer: