Nieuw
Nieuw
Dag iedereen,
Ik ben nieuw hier en een (bijna) volledige leek in EM flipperkasten
Toch heb ik een Williams Aztec flipperkast bij mij staan welke nog degelijk is - erfstuk - en welk ik terug in staat wil zetten om de magie aan mijn 8-jarige zoon door te spelen.
Hierom ben ik op zoek naar, indien mogelijk, naar een Playfield voor deze flipperkast ... backglass ea zijn in zeer goede staat maar het playfield en de elementen zijn niet op en top.
Het EM-gedeelte laat ik voorlopig nog aan de 'experts' toe.
Indien er iemand hieraan kan helpen of meer info heeft ... welkom en alvast bedankt
Groetjes
OZ71
Ik ben nieuw hier en een (bijna) volledige leek in EM flipperkasten
Toch heb ik een Williams Aztec flipperkast bij mij staan welke nog degelijk is - erfstuk - en welk ik terug in staat wil zetten om de magie aan mijn 8-jarige zoon door te spelen.
Hierom ben ik op zoek naar, indien mogelijk, naar een Playfield voor deze flipperkast ... backglass ea zijn in zeer goede staat maar het playfield en de elementen zijn niet op en top.
Het EM-gedeelte laat ik voorlopig nog aan de 'experts' toe.
Indien er iemand hieraan kan helpen of meer info heeft ... welkom en alvast bedankt
Groetjes
OZ71
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
Re: Nieuw
Welkom hier Olivier
-
- Real name: bart
Welkom op het forum!
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
welkom.. ik heb ooit een aztek aan denduze http://flipperforum.be/memberlist.php?m ... ofile&u=94
verkocht, weet niet of hij er nog iets van heeft liggen ?
- Baron Shadow
- Real name: Ruud Kooij
Welkom, post eens foto's van hoe het speelveld eruit ziet en wat precies de problemen zijn.
Zijn al naar gelang waar je vandaan komt misschien wel mensen te vinden in je buurt die kunnen helpen.
Werkt de kast helemaal niet meer?
Zijn al naar gelang waar je vandaan komt misschien wel mensen te vinden in je buurt die kunnen helpen.
Werkt de kast helemaal niet meer?
Take my advice...I don't use it anyway....
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Jep, heb deze nog staan en ik heb van Olivier een PM ontvangen (en beantwoord uiteraard)flippers.be schreef:welkom.. ik heb ooit een aztek aan denduze http://flipperforum.be/memberlist.php?m ... ofile&u=94
Hey ... man man man toch ... ik zit mij al enkele maanden zot te zoeken en na 1 week op dit forum al een echte 'hulp'
Alvast bedankt aan iedereen voor de welkom en een ietje meer bedankt aan de 2 specifieke leden.
Ik stuur een MP om misschien is af te spreken
Olivier
Alvast bedankt aan iedereen voor de welkom en een ietje meer bedankt aan de 2 specifieke leden.
Ik stuur een MP om misschien is af te spreken
Olivier