Ik heb een beetje het gevoel dat ik met de deur in huis ga vallen, maarja,...
Ik zoek momenteel een arcade shooter kast, liefst een van de left 4 dead serie, of house of the dead, weet iemand een richting waar ik best de zoektocht kan starten. (ik denk dat hier wel een goeie plaatst is)
Ik wil er wel redelijk wat geld voor geven. Maar heb eigenlijk niet echt een idee voor wat die tegenwoordig van de hand gaan.
Alvast bedankt!
Gezocht, arcade shooter
-
- Real name: Filip Smeets
Re: Gezocht, arcade shooter
Welke zoek je, precies?ballonnenreus schreef:Ik heb een beetje het gevoel dat ik met de deur in huis ga vallen, maarja,...
Ik zoek momenteel een arcade shooter kast, liefst een van de left 4 dead serie, of house of the dead, weet iemand een richting waar ik best de zoektocht kan starten. (ik denk dat hier wel een goeie plaatst is)
Ik wil er wel redelijk wat geld voor geven. Maar heb eigenlijk niet echt een idee voor wat die tegenwoordig van de hand gaan.
Alvast bedankt!
Hotd1,2,3,4, normale versies of deluxe etc.
Zijn ook een hoop andere leuke shooters, virtua cops etc. En ook redelijk recente zoals bijv. Rambo
Zit dus nogal verschil in, en het een is makkelijker te vinden dan het ander
Allemaal afhankelijk van wat je precies zoekt, en in welke budgetklasse.
-
- Real name: Filip Smeets
Ik zoek voornamelijk iets in de aard van de hotd 3 of 4 moet niet de deluxe versie zijn.
Ik zit met een bedrag van 1400 euro in mijn gedachten, maar natuurlijk is dat nog variabel (omhoog of omlaag) aan wat er aangeboden word.
En natuurlijk heb ik liever 2 als 1 shooter
Ik zit met een bedrag van 1400 euro in mijn gedachten, maar natuurlijk is dat nog variabel (omhoog of omlaag) aan wat er aangeboden word.
HOTD3 gaat wel lukken voor dat bedrag. House of the dead 4 wordt al wel een stuk lastiger.ballonnenreus schreef:Ik zoek voornamelijk iets in de aard van de hotd 3 of 4 moet niet de deluxe versie zijn.
Voor beiden geldt dat ze niet zo heel makkelijk te vinden zijn, dus je gaat wel wat geduld (of geluk dat er ineens een tevoorschijn komt) nodig hebben.
- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
confidential mission in de aanbieding, en een defecte time crisis 2
maar dat zijn geen house of the deads natuurlijk
maar dat zijn geen house of the deads natuurlijk
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng
- Arcadia Amusements
- Real name: Peter Smets
Ik heb nog een mooie Jurassic Park: the lost world deluxe staan . Gereviseerd en de projectiemonitor is vervangen door een lcd.