Speelveld Teenage Mutant Ninja Turtles (TMNT)

Flippers of onderdelen gezocht
Plaats reactie
MathieuMH
Real name: Mathieu Hebbrecht

Speelveld Teenage Mutant Ninja Turtles (TMNT)

Bericht door MathieuMH » 21 apr 2014, 16:06

Dag

Wie kan me helpen. Ik ben op zoek naar een speelveld voor mijn zwaar toegetakelde flipperkast. Ik zou deze graag terug helemaal in orde stellen. Maar het speelveld is in heel slechte staat. En mylar verwijderen zal fataal worden (ik vrees dat alle verf zal meekomen).
Dit was niet echt een populaire flipper, dus ik vermoed dat veel mensen deze laten verkommeren hebben of zelf gesloopt hebben. Zij die nog onderdelen zouden liggen hebben plastics, speelveld of noem maar op. Laat gerust iets weten.

Al vast bedankt voor de moeite!

captainpinball
Real name: michel

Re: Speelveld Teenage Mutant Ninja Turtles (TMNT)

Bericht door captainpinball » 21 mei 2014, 11:35

hoi mathieu,
kijk eens op marktplaats,heeft vandaag iemand heel veel gebruikte speelvelden opgezet :D
Misschien dat je er iets mee kunt.

groeten,michel
Momenteel in bezit:Bally truckstop,hook,Batman d.e,ghostbusters.virtual pinball project(roadshow)
Vertrokken :bally ro-go,blackwater 100,pack man,bugs bunny birthday ball,neo geo,demolition man,turtles,Batman forever,Royal rumble,Black Rose.no fear,star wars d.e police force,hardbody.potc,sm red.stern i.j.flintstones

MathieuMH
Real name: Mathieu Hebbrecht

Re: Speelveld Teenage Mutant Ninja Turtles (TMNT)

Bericht door MathieuMH » 03 aug 2014, 15:03

@captainpinball: Helaas heb ik geen TMNT speelveld gezien. Ik ben nog steeds op zoek! Alle hulp is welkom! :-D

Plaats reactie