even voorstellen baywatch
even voorstellen baywatch
Goedendag allemaal,ik flipperde 15 jaar geleden altijd in de amusementhal op de baywatch en was daar recordhouder en heb er nu zelf 1 gekocht.
Hij was destijds vaak defect maar ik dacht je leeft maar 1 keer dus gokje wagen.
Hij is na een week al stuk vandaar dat ik nu al op het forum zit,ik zou alles even rustig uitzoeken maar moet nu al los dus.
Ik heb er nu 1 in redelijke staat en wil er in de toekomst 1 welke in nieuwstaat is.
Ik zal in een ander topic mijn probleem posten in de hoop op goede tips.
groeten
marten
Hij was destijds vaak defect maar ik dacht je leeft maar 1 keer dus gokje wagen.
Hij is na een week al stuk vandaar dat ik nu al op het forum zit,ik zou alles even rustig uitzoeken maar moet nu al los dus.
Ik heb er nu 1 in redelijke staat en wil er in de toekomst 1 welke in nieuwstaat is.
Ik zal in een ander topic mijn probleem posten in de hoop op goede tips.
groeten
marten
-
- Real name: Jurgen Geens
Re: even voorstellen baywatch
welkom op het forum!
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
Welkom hier Martin
Dank jullie
-
- Real name: Johan van Althuis
Welkom, leuke kast de baywatch. Zit veel in. Toch vindt ik hem gezien de laatste data east kasten niet zo lekker flipperen. Er zit wat vertraging in het flippergevoel. Maar dat is persoonlijk.
Samen met een vriend heb ik een LAH (1994) WWF(1995) en de Baywatch (1996). Het menu van de baywatch ziet er heel luxe uit, maar navigeert wel wat omslachtig
Samen met een vriend heb ik een LAH (1994) WWF(1995) en de Baywatch (1996). Het menu van de baywatch ziet er heel luxe uit, maar navigeert wel wat omslachtig
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer: