speelveld kuisen
-
- Real name: Jurgen Geens
speelveld kuisen
Waarmee kan je het best het speelveld mee kuisen?
Mag dit bv. met een vod met een beetje dreft of
...
Alvast bedankt
Mag dit bv. met een vod met een beetje dreft of
...
Alvast bedankt
- pinballbart
- Real name: Bart Vyvey
Re: speelveld kuisen
Flippers: IJ (WMS), Avengers IQ prem, Elvira HOH prem, JP pro, GOTG LE, Future Spa, Sinbad, Wizard, Space Mission, Little Chief, Super Soccer.
http://www.pinballowners.com/pinballbart
-
Voor zo ver ik kan volgen bij de link. Kuisen ze het speelveld en zetten ze er een wax op.
Dus eigenlijk kan ik mijn speelveld gewoon kuisen met een auto shampoo waar wax in zit dan is deze gekuist en wax in 1 keer.
Of ben ik helemaal verkeerd?
Dus eigenlijk kan ik mijn speelveld gewoon kuisen met een auto shampoo waar wax in zit dan is deze gekuist en wax in 1 keer.
Of ben ik helemaal verkeerd?
- pinballbart
Nenee, met auto shampoo kan je niet kuisen he... Eerst uw speelveld en rubbers etc. kuisen met ontvetter. Daarna kan je een auto-wax gebruiken.
Flippers: IJ (WMS), Avengers IQ prem, Elvira HOH prem, JP pro, GOTG LE, Future Spa, Sinbad, Wizard, Space Mission, Little Chief, Super Soccer.
-
Mag je met auto shampoo kuisen?
Mijn speelveld is ni zo heel vuil, alleen hier en daar wat sporen van de bal.
Mijn speelveld is ni zo heel vuil, alleen hier en daar wat sporen van de bal.
- pinballbart
Allee kga nog ne keer proberen... : met auto shampoo kan je niet kuisen he
Als ge alle vuiligheid een beetje rond wilt smeren dan moet je beginnen met auto shampoo!
Dus reinigen doe je best met ontvetter... En Dreft zou ik toch houden om den afwas mee te doen
Als ge alle vuiligheid een beetje rond wilt smeren dan moet je beginnen met auto shampoo!
Dus reinigen doe je best met ontvetter... En Dreft zou ik toch houden om den afwas mee te doen

-
Dreft is anders wel nen hele goede ontvetter
Heb nog een goed industrieel ontvetter staan, zal deze gebruiken en daarna om terug een mooie beschermlaag te leggen met een wax over gaan.

Heb nog een goed industrieel ontvetter staan, zal deze gebruiken en daarna om terug een mooie beschermlaag te leggen met een wax over gaan.
Als dat echt straf spul is dan raad ik toch aan om dat eerst eens op een klein - niet al te zichtbaar - stukje speelveld te proberen.Jurgen2704 schreef: Heb nog een goed industrieel ontvetter staan, zal deze gebruiken en daarna om terug een mooie beschermlaag te leggen met een wax over gaan.
Tenzij je ook nog airbrush gerief hebt staan natuurlijk

- Mentara
- Real name: Maarten Lemey
Maar mag ik dan gewoon auto shampoo gebruiken om mijn veld te reinigen?pinballbart schreef:Allee kga nog ne keer proberen... : met auto shampoo kan je niet kuisen he

gameroom: Lethal Weapon 3 - Maverick - Big Guns - Big Buck Hunter - Shrek - Candyman - Cosmic Blast Jukebox - 2x Mame cabinet - Photoplay Spirit - darts
misschien kan je van alles proberen op een ander deel van uw speelveld en ons vertellen wat er het beste product was om te kuisen 

Volgens mij zit hier iemand met een héél klein beetje een autoshampoofetisch...

*** Q is good for you !! ***
-
- Real name: Nick Van Vossel
Wil mijn speelveld van een Tomcat F-14 en een Comet oppoetsen maar wat moet ik hiervoor gebruiken van productkennis als laatste een wax aanbrengen dat weet ik al
Maar daarvoor ?????
Kan mij iemand mij daarbij helpen
Maar daarvoor ?????
-
Om te kuisen gebruik ik turtle wax chrome & metal.Commando schreef:Wil mijn speelveld van een Tomcat F-14 en een Comet oppoetsen maar wat moet ik hiervoor gebruiken van productkennis als laatste een wax aanbrengen dat weet ik al
Maar daarvoor ?????
Daarna gebruik ik turtle wax metallic om te waxen.
- Cenobyte
- Real name: Mario van Ginneken
- Contacteer:
Is dat niet gewoon allebei wax? En wax is toch alleen om een beschermlaag te leggen? Niet om schoon te maken?Jurgen2704 schreef:Om te kuisen gebruik ik turtle wax chrome & metal.
Daarna gebruik ik turtle wax metallic om te waxen.
Ik gebruik zelf een normaal schoonmaakmiddel (keukenreiniger) als het een diamond plated speelveld is wat niet te vuil is (oppassen dat je alles niet te nat maakt) en inderdaad een ontvetter en/of zo'n witte wonderspons als het echt serieus vies is. De ontvetter werkt wel beter inderdaad, dus dat kan ik ook wel aanraden. Voor echte serieuze verontreiniging gebruik ik Muscle, maar pas daar wel mee op want dat is serieus schoonmaakspul waar je een zwakke verflaag ook zo mee weghaalt

Groetjes,
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
-
Het eerste product is eigenlijk nen polish.
Volgens de uitleg van het merk kan je daar mee reinigen.
Volgens de uitleg van het merk kan je daar mee reinigen.