Indiana Jones voor een Scared Stiff ??
Indiana Jones voor een Scared Stiff ??
Beste forumleden,
Ik zit met het volgende, op dit moment ben ik onderhandeling voor een eventuele ruil: mijn indiana jones (wms) voor een Scared Stiff.
Mijn IJ is verder helemaal tiptop! Het speelveld ziet er bijzonder goed uit, zonder kapotte plastics of kale plekken en de lost plastics is aanwezig. Speelt verder 100% ook de mini-playfield. Alleen helaas als enige minpunt de alom bekende verkleuring van de kast en er zit geen muntproever meer in.
Hieronder de beschrijving van de scared stiif zoals die beschreven wordt door de eigenaar:
" deze flipper is in nette gebruikte staat .met normale gebruikersporen.ook een plekje bij de krate.er zitten ledjes in de skul en bone flippers met boggieman.printen erg netjes ook onder het speelveld "
Ik vroeg mij af of dit een goede ruil is. Initiële overeenkomst is dat de beurzen gesloten blijven en dat we alleen over transport onderhandelen. Ik heb echter toch een beetje het idee dat deze deal een beetje in mijn nadeel werkt.
Wat zijn jullie meningen hierover?
Ik zit met het volgende, op dit moment ben ik onderhandeling voor een eventuele ruil: mijn indiana jones (wms) voor een Scared Stiff.
Mijn IJ is verder helemaal tiptop! Het speelveld ziet er bijzonder goed uit, zonder kapotte plastics of kale plekken en de lost plastics is aanwezig. Speelt verder 100% ook de mini-playfield. Alleen helaas als enige minpunt de alom bekende verkleuring van de kast en er zit geen muntproever meer in.
Hieronder de beschrijving van de scared stiif zoals die beschreven wordt door de eigenaar:
" deze flipper is in nette gebruikte staat .met normale gebruikersporen.ook een plekje bij de krate.er zitten ledjes in de skul en bone flippers met boggieman.printen erg netjes ook onder het speelveld "
Ik vroeg mij af of dit een goede ruil is. Initiële overeenkomst is dat de beurzen gesloten blijven en dat we alleen over transport onderhandelen. Ik heb echter toch een beetje het idee dat deze deal een beetje in mijn nadeel werkt.
Wat zijn jullie meningen hierover?
In play: IM VE, X-Men LE.
Gone but not forgotten: T2, TFTC, MSF, JD, IJ, SS,TZ and LOTR!
- J.Verheggen
- Real name: Jasper Verheggen
Re: Indiana Jones voor een Scared Stiff ??
ruilen komt huilen....
Zonder relais is er geen bal aan.
www.wipperflinkel.nl
www.wipperflinkel.nl
- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck
Ik denk wel dat ze rond dezelfde waarde draaien. Er van uitgaan dat de scared stiff ook verkleurd is kan je dat ruilen als je dat wil. Wel best fotokes vragen natuurlijk op voorhand om geen teleurstelling te krijgen.
IFPA Country Director Belgium
- Richard Baan
- Real name: Richard Baan
- Contacteer:
Vraag eerst maar eens close-up foto's van die "normale gebruiksporen". Kan van alles zijn, van kleine plekjes tot mega beschadigingen. Beste is om te gaan kijken als dat qua afstand te doen is.
Qua spel denk ik wel dat IJ langer leuk blijft en populairder is. Dat blijft een kwestie van smaak natuurlijk.
Qua spel denk ik wel dat IJ langer leuk blijft en populairder is. Dat blijft een kwestie van smaak natuurlijk.
Don't take life so seriously... It's not permanent.
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Zeker gaan kijken of indien de afstand te ver is, een heleboel foto's vragen. Ik denk dat de waarde ongeveer dezelfde is indien de SS verkleurd is.
IJ is fun voor jaren, SS is fun voor een paar weken
Ik zou het niet doen.
In mijn ogen is een SS in topstaat even veel waard als een IJ in matige staat.
Zoals je de jouwe beschrijft is dat meer dan matig, en zou ik het daarom al niet doen.
Buiten persoonlijke voorkeuren, ik vind zelf een IJ veel leuker dan een SS, maar dat is echt persoonlijk.
Zoals je de jouwe beschrijft is dat meer dan matig, en zou ik het daarom al niet doen.
Buiten persoonlijke voorkeuren, ik vind zelf een IJ veel leuker dan een SS, maar dat is echt persoonlijk.
- MeesterPieter
- Real name: MeesterPieter
dat denk ik dus ook, als de deal andersom zou zijn zou iedereen hier roepen: DOEN!!!Jiggy schreef:Ik zou het niet doen.
Back to the Future
Arduino zelfbouw project
Arduino zelfbouw project
Ik heb besloten om niet verder te gaan met de onderhandeling. Ik had zelf al zo'n mijn twijfels of dit wel zo'n goeie deal was. Ik heb mijn IJ nog maar net een jaar en ik heb er nog steeds veel plezier er van en ik denk dat ik er nog lang plezier van zal hebben. Ik ontdek tot aan vandaag aan toe nog steeds nieuwe dingen.
Iedereen bedankt voor jullie mening. Het heeft zeker bijgedragen aan mijn besluit.
Iedereen bedankt voor jullie mening. Het heeft zeker bijgedragen aan mijn besluit.
In play: IM VE, X-Men LE.
Groot gelijk, want IJ is gewoonweg een fantastische kast.
Het spel blijft boeien, ook na jaren spelen.
Het spel blijft boeien, ook na jaren spelen.
GOT Premium, Hobbit LE,T3, TF LE
Left: T2,RS (2x),NF (2x),MM(2x),STTNG,TOM,TAF,RFM,WOZ,BSD,TOTAN,Avatar LE,TZ,T3,24,ACDC Premium,NBA Fastbreak (2x),CSI, BDK,Mustang Premium Boss,TF LE Combo #52,LoTR (3x) ST LE, GB Premium, TWD LE, GOT Pro, Sopranos, SM Vault, ECLEWOZ, TOM, , IJ Williams, TWD Premium, GOTG LE, RBION, Congo, GP, POTC
Left: T2,RS (2x),NF (2x),MM(2x),STTNG,TOM,TAF,RFM,WOZ,BSD,TOTAN,Avatar LE,TZ,T3,24,ACDC Premium,NBA Fastbreak (2x),CSI, BDK,Mustang Premium Boss,TF LE Combo #52,LoTR (3x) ST LE, GB Premium, TWD LE, GOT Pro, Sopranos, SM Vault, ECLEWOZ, TOM, , IJ Williams, TWD Premium, GOTG LE, RBION, Congo, GP, POTC
Ik heb een soortgelijke situatie met een TZ voor een SS. Beide met LED,MODS en in goede staat. Hoeveel is een SS in die staat waard?
- HarrieD
- Real name: Harrie D
- Contacteer:
Persoonlijk vind ik die SS gewoon een bout kast. Leuk voor een paar weken, maar eenmaal uitgespeeld is het klaar. Een no-brainer in mijn ogen.
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl
In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
Hoi hoi,
ik lees dat idd vaker. Wel schijnt de Spider Wizard Mode heel lastig te behalen zijn. Maakt dat de kast niet interessant op lange termijn?
gr
Fulko
ik lees dat idd vaker. Wel schijnt de Spider Wizard Mode heel lastig te behalen zijn. Maakt dat de kast niet interessant op lange termijn?
gr
Fulko
- nushae
- Real name: Angelo Wentzler
Ik denk dat het heel persoonlijk is. Je moet maar net gek zijn op een specifieke kast. Wat de ene saai vindt, vindt de andere vertrouwd
Maar ja, had ik de keuze zou ik voor IJ gaan. Lijkt me ook een waardevollere ip dan Elvira, dus er zal sowieso meer vraag naar zijn.
Maar ja, had ik de keuze zou ik voor IJ gaan. Lijkt me ook een waardevollere ip dan Elvira, dus er zal sowieso meer vraag naar zijn.
Gezocht: Bride of Pinbot
Ik krijg ook net een voorstel voor een IJ. Ga daar dan mss voor. Ken deze kast en is idd een hele leuke kast!
Bedankt mensen!
Bedankt mensen!
- Richard Baan
- Real name: Richard Baan
- Contacteer:
En dat geldt ook voor leds en mods.nushae schreef:Ik denk dat het heel persoonlijk is.
Als ik sommigen beluister is dat een meerwaarde voor de kast, ik zie het echter vaak als een minder-waarde.
Don't take life so seriously... It's not permanent.
- nushae
- Real name: Angelo Wentzler
Mee eens, al moet ik zeggen dat leds het soms wel erg mooi maken. Maar mooi of niet, het is niet origineel, he. Kunt ge net zo goed een dot matrix in een kast monteren met ook nog een P-ROC erbij...Richard Baan schreef:En dat geldt ook voor leds en mods.
Als ik sommigen beluister is dat een meerwaarde voor de kast, ik zie het echter vaak als een minder-waarde.
Gezocht: Bride of Pinbot
Dat is alemaal persoonlijk inderdaad. Ben zelf wel van de LEDs sowieso.
Weet iemand mij te vertellen wat de waarde momenteel is van een Scared Stiff in goede staat?
Weet iemand mij te vertellen wat de waarde momenteel is van een Scared Stiff in goede staat?
Tussen de 2500 en 3000 volgens mij.