Congo - IM
Congo - IM
Na veel wikken en wegen begint het toch te kriebelen...
Wat absoluut één kast zou blijven (FH), werd al snel aangevuld met een TZ en nu dus toch wel een beetje op zoek naar een TAF Tja, ik kan er niet aan doen: de kasten van Pat Lawlor trekken me aan als een magneet
Liefst mooie staat (vooral speelveld), maar geen verzamelstaat ('k zou niet willen dat de andere twee erbij verbleken en zich ongelukkig beginnen voelen ). Technisch graag in orde aangezien ik me toch nog heel hard beginner voel en liefst via het forum aangezien ik vervoer moet regelen vanuit Gent en de beschrijvingen op Marktplaats niet steevast kloppen
PS: Op mijn verlanglijstje om eens in't echt te spelen :
- RBION
- NGG
- Safe Cracker
- Earthshaker
- Monopoly
Bedankt voor alle hulp en 't is niet dringend
Groeten!
ROb
Wat absoluut één kast zou blijven (FH), werd al snel aangevuld met een TZ en nu dus toch wel een beetje op zoek naar een TAF Tja, ik kan er niet aan doen: de kasten van Pat Lawlor trekken me aan als een magneet
Liefst mooie staat (vooral speelveld), maar geen verzamelstaat ('k zou niet willen dat de andere twee erbij verbleken en zich ongelukkig beginnen voelen ). Technisch graag in orde aangezien ik me toch nog heel hard beginner voel en liefst via het forum aangezien ik vervoer moet regelen vanuit Gent en de beschrijvingen op Marktplaats niet steevast kloppen
PS: Op mijn verlanglijstje om eens in't echt te spelen :
- RBION
- NGG
- Safe Cracker
- Earthshaker
- Monopoly
Bedankt voor alle hulp en 't is niet dringend
Groeten!
ROb
Laatst gewijzigd door RO.b op 11 okt 2013, 12:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Gezocht: Stern eind jaren '70 - begin '80. Alle hulp welkom!
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
Re: TAF voor kleine Pat Lawlor collectie
Als je SC eens wil spelen ben je altijd bij mij welkom...
Ah, super dat kan ik dan misschien combineren met een van je "how to become a pinball or pinball "-bijeenkomsten waar ik zoveel goed over lees (de vorige keer kon ik niet). THANX!flippers.be schreef:Als je SC eens wil spelen ben je altijd bij mij welkom...
Gisteren op BFC4 voor 't eerst een Shrek van Pat Lawlor bespeeld (ook al is 't natuurlijk 't zelfde speelvelddesign als Family Guy).
Ondertussen nog even uppen...
Op Marktplaats staat er een Red & Ted's Road Show in zeer mooie staat (1650€ omgeving Puurs). Even zitten twijfelen om te kopen als ruilkast, maar 'k ga toch gewoon wachten tot ik mijnen TAF vind.
Op Marktplaats staat er een Red & Ted's Road Show in zeer mooie staat (1650€ omgeving Puurs). Even zitten twijfelen om te kopen als ruilkast, maar 'k ga toch gewoon wachten tot ik mijnen TAF vind.
Visje heeft afspiegeling als je goed kijkt.
RO.b schreef:Gisteren op BFC4 voor 't eerst een Shrek van Pat Lawlor bespeeld (ook al is 't natuurlijk 't zelfde speelvelddesign als Family Guy).
In play: WH2o, NBAFB
In restoration: IJ
In restoration: IJ
- garfieldje
- Real name: Kevin Roelants
En onverkleurd is die ook niet.
I hate mondays
TAF - RS - AFM - MM - METLE - WH2O - TWDLE
TAF - RS - AFM - MM - METLE - WH2O - TWDLE
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
En RS is gewoon een kutkast en de minst plezante Lawlor van allemaal. .
- philip van beirs
- Real name: Philip VB
Klopt daarom ook dat ik mijn RS te koop heb gezet op marktplaats...(alias dirk op marktplaats).
Kast is vandaag verkocht voor 1650euro
Om eerlijk te zyn heeft het visje dat afgespeeld is me nooit gestoord tijdens het spel en vond dit nooit erg maar vind het ook geen goede flipper en begrijp totaal niet dat deze zo hoog in de top 100 staat bij pinside.
De sound en stemmen vond ik nog het irritantst... Je moet al met 5ballen spelen en extra bal om ver in het spel te geraken. Vond het ook een langzame flipper; daarom ben ik dus ook op zoek naar een TAF of TOM maar vind niets tegen een redelijke prijs rond de 2500-2800euro.
Kast is vandaag verkocht voor 1650euro
Om eerlijk te zyn heeft het visje dat afgespeeld is me nooit gestoord tijdens het spel en vond dit nooit erg maar vind het ook geen goede flipper en begrijp totaal niet dat deze zo hoog in de top 100 staat bij pinside.
De sound en stemmen vond ik nog het irritantst... Je moet al met 5ballen spelen en extra bal om ver in het spel te geraken. Vond het ook een langzame flipper; daarom ben ik dus ook op zoek naar een TAF of TOM maar vind niets tegen een redelijke prijs rond de 2500-2800euro.
-
- Real name: dimitri
- Contacteer:
Zoals we allemaal weten smaken verschillen he
RS is mijn favoriet (dan toch in de betaalbare klasse).
Heb de mijne meer betaald en heeft geen schade aan het visje maar eigenlijk maakt dat inderdaad niet zoveel uit.
Maar das weer een persoonlijke mening en ik weet zeker dat de meeste akkoord gaan met les gouts et les couleurs on ne discute pas
RS is mijn favoriet (dan toch in de betaalbare klasse).
Heb de mijne meer betaald en heeft geen schade aan het visje maar eigenlijk maakt dat inderdaad niet zoveel uit.
Maar das weer een persoonlijke mening en ik weet zeker dat de meeste akkoord gaan met les gouts et les couleurs on ne discute pas
The difference between a man and a boy is the price of his toys
- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck
Roadshow is zeker geen trage kast, je moet die gewoon goed afstellen qua hellingsgraad.
5 ballen + extra's om ver te geraken? Das nu ook niet nodig denk ik
5 ballen + extra's om ver te geraken? Das nu ook niet nodig denk ik
IFPA Country Director Belgium
- philip van beirs
- Real name: Philip VB
Ben ook maar een beginnende flipperaar he... 820.000.000 is mijn beste score maar wel met 5ballen en xtra ball. Hellingsgraad is goed afgesteld zelfs iets schuiner dan aangeraden bij Williams.
De TOM speelt toch wel veel sneller vind ik, hou niet zo van wide body kasten. (de Judgre Dredd vind ik persoonlijk ook een trage saaie kast) maar dat is persoonlijk natuurlijk....
De TOM speelt toch wel veel sneller vind ik, hou niet zo van wide body kasten. (de Judgre Dredd vind ik persoonlijk ook een trage saaie kast) maar dat is persoonlijk natuurlijk....
Judge Dredd heb ik nog nooit gespeeld, toch wel benieuwd naar...
Onderschrift aangepast: OK, OK, ik weet het... ik heb geen ruggegraat! Enkel op zoek naar Pat Lawlor en dan nen Cheetah en Camelot gekocht?!? Waar is de logica???
Ik vrees dat 't einde nu ferm zoek is, bijgevolg ook een heel klein beetje op zoek naar Trudeau
Onderschrift aangepast: OK, OK, ik weet het... ik heb geen ruggegraat! Enkel op zoek naar Pat Lawlor en dan nen Cheetah en Camelot gekocht?!? Waar is de logica???
Ik vrees dat 't einde nu ferm zoek is, bijgevolg ook een heel klein beetje op zoek naar Trudeau
Re: TAF - Congo - IM
Deze in getransformeerde vorm nog even naar boven shotten...
Pascal heeft me gezegd dat ik nog wat moet uitbreiden, wil ik ooit een BFC zien langskomen
Bij deze dus topic aangepast en op zoek naar TAF om de Pat Lawlor collectie te vervolledigen en een Congo als funkast naast de CFTBL. Iron Man sluit het rijtje van drie als long shot, maar je weet nooit
Ondertussen op 't BOP een SC gespeeld. Eerst even heel hard verschieten van de grootte maar bleek toch een verslavend dingetje (waar PinballBart mij al voor had gewaarschuwd). Bedankt Dimi
Blijven op m'n playlist verlanglijstje:
- RBION
- NGG
- Earthshaker
- Monopoly
- JD
Pascal heeft me gezegd dat ik nog wat moet uitbreiden, wil ik ooit een BFC zien langskomen
Bij deze dus topic aangepast en op zoek naar TAF om de Pat Lawlor collectie te vervolledigen en een Congo als funkast naast de CFTBL. Iron Man sluit het rijtje van drie als long shot, maar je weet nooit
Ondertussen op 't BOP een SC gespeeld. Eerst even heel hard verschieten van de grootte maar bleek toch een verslavend dingetje (waar PinballBart mij al voor had gewaarschuwd). Bedankt Dimi
Blijven op m'n playlist verlanglijstje:
- RBION
- NGG
- Earthshaker
- Monopoly
- JD
- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
congo is een goeie kast! is niet te moeilijk maar blijft leuk
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng
Heb hem vorig jaar voor 't eerst bij jullie op 't GJPO gespeeld en was er eigenlijk meteen weg van. Op 't BOP vorig jaar weer tegengekomen (en allebei de keren een redelijk hoge score gehaald ). Dit weekend echt wel de bevestiging gekregen dat het een blijver is voor mij. Zoals bij FH maakt het minder uit of je score hoog is of niet, gewoon heel plezant. Ge moet nog altijd nen prijs zeggen, hé Glennglenn pellis schreef:congo is een goeie kast! is niet te moeilijk maar blijft leuk
- glenn pellis
- Contacteer:
de prijs mag heel hoog zijn, zelfs dan gaat hij nog niet wegRO.b schreef: Heb hem vorig jaar voor 't eerst bij jullie op 't GJPO gespeeld en was er eigenlijk meteen weg van. Op 't BOP vorig jaar weer tegengekomen (en allebei de keren een redelijk hoge score gehaald ). Dit weekend echt wel de bevestiging gekregen dat het een blijver is voor mij. Zoals bij FH maakt het minder uit of je score hoog is of niet, gewoon heel plezant. Ge moet nog altijd nen prijs zeggen, hé Glenn
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng
- p_treintje
- Real name: Joeri Stroobants
Hoe hij is toch al weg?
Want hij staat hier!
Want hij staat hier!
Joeri is my Name and Pinball is my Game.
- glenn pellis
- Contacteer:
op logementp_treintje schreef:Hoe hij is toch al weg?
Want hij staat hier!
ik kom hem nog terughalen een van de dagen denk ik, nu heb ik plaats daar er wat kastjes weg zijn
- p_treintje
- Real name: Joeri Stroobants
Zal hij niet veel aan hebben zo zonder DMD.aquasat schreef:Laat de Congo nog wat staan en zet die Metallica even bij u Glenn.
Maar hij mag wel zijn star trek hier binnenkort komen zeggen.
Joeri is my Name and Pinball is my Game.
- glenn pellis
- Contacteer:
geef mij dan maar congo hooraquasat schreef:Laat de Congo nog wat staan en zet die Metallica even bij u Glenn.
gelukkig vind ik de star trek wel veel beter
metallica is niet slecht maar ik mis nog steeds modes
maar ale we zijn diene mens zijn thread aan het besmeuren
congo gezocht dus! en TAF en IM
gelieve deze topic te gebruiken waarvoor hij dient en jullie personelijke dingen via pm te vertellen
Yes - yes - yes!!! TAF gevonden Ik ben zo gelukkig
De Pat Lawlor collectie is compleet Eindelijk...
Mijne wishlist is aan't slinken en mijn spaarrekening ook
Love this forum and it's people Allemaal bedankt!!!
De Pat Lawlor collectie is compleet Eindelijk...
Mijne wishlist is aan't slinken en mijn spaarrekening ook
Love this forum and it's people Allemaal bedankt!!!
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Re: Congo - IM
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
Re: Congo - IM
Wat denken jullie van de foto's?