en toen was daar de tik.
-
- Real name: martijn de keijzer
- Contacteer:
en toen was daar de tik.
hoi mensen
ik zal mezelf even kort voorstellen.
mijn naam is martijn en ben woonachtig in oss(nederland)
tja hoe kom je op een belgisch forum terecht nou gewoon via google,aangezien er in nederland geen is behalve een betaald forum.
ik heb een paar maanden geleden een arcade cabinet gekocht en deze helemaal gereviseerd zodat ik er hyperspin op kan draaien,na maanden bezig te zij ngeweest met de settings en de database is hij eindelijk af en het resultaat mag er ook zijn.
in mijn hyperspoin database zitten twee emulators voor flippergames en ik moet zeggen sinds ik daaraan begonnen ben ben ik verslaafd:P
ik heb vroeger veel geflipperd in coffeshops enzo en er is mij een kast altijd bijgebleven en dat is uiteraard de cirqus Voltaire.
dus dat gaat ook mijn eerste kast worden.
dit was een kleine voorstelling en ik hoop veel te leren van het forum en eventueel vragen kwijt te kunnen.
groetjes martijn
ik zal mezelf even kort voorstellen.
mijn naam is martijn en ben woonachtig in oss(nederland)
tja hoe kom je op een belgisch forum terecht nou gewoon via google,aangezien er in nederland geen is behalve een betaald forum.
ik heb een paar maanden geleden een arcade cabinet gekocht en deze helemaal gereviseerd zodat ik er hyperspin op kan draaien,na maanden bezig te zij ngeweest met de settings en de database is hij eindelijk af en het resultaat mag er ook zijn.
in mijn hyperspoin database zitten twee emulators voor flippergames en ik moet zeggen sinds ik daaraan begonnen ben ben ik verslaafd:P
ik heb vroeger veel geflipperd in coffeshops enzo en er is mij een kast altijd bijgebleven en dat is uiteraard de cirqus Voltaire.
dus dat gaat ook mijn eerste kast worden.
dit was een kleine voorstelling en ik hoop veel te leren van het forum en eventueel vragen kwijt te kunnen.
groetjes martijn
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Re: en toen was daar de tik.
Welkom Martin en goeie eerste keuze die CV

Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
Welkom Martijn 

- Baron Shadow
- Real name: Ruud Kooij
Welkom hoor.
Take my advice...I don't use it anyway....
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
- johnware
- Real name: John van Gerwen
- Contacteer:
Hoi Martijn,
Welkom op dit forum.
Allee gij zijt toch echt een Hollander....
(
Ha had dat nog niet door hoor maar zelf ook toevallig hier gekomen en blijven hangen.
Succes met de zoektocht naar de CV
Welkom op dit forum.
(
)nou gewoon via google,aangezien er in Nederland geen is behalve een betaald forum
Ha had dat nog niet door hoor maar zelf ook toevallig hier gekomen en blijven hangen.
Gehad:
- - Truck Stop
- Haunted House
- CFTBL
- Demolition Man-Williams, 1994
- - Tales From The Crypt-Data East,1993
-
- Real name: Rubbere Robby
Hoi martijn(oss),
leuke intro en ik ben benieuwd naar je relaas (en foto's ?) omtrent de arcade kast...
Altijd leuk om te zien dat mensen creatief zijn
Veel flipperplezier en ik hoop dat je een vette spaarpot hebt want de CV is niet de goedkoopste
maar wel een zeer goede keus...
leuke intro en ik ben benieuwd naar je relaas (en foto's ?) omtrent de arcade kast...
Altijd leuk om te zien dat mensen creatief zijn

Veel flipperplezier en ik hoop dat je een vette spaarpot hebt want de CV is niet de goedkoopste

(Die NOU heeft hem weggegeven hé...)johnware schreef:Hoi Martijn,
(quote]nou gewoon via google,aangezien er in Nederland geen is behalve een betaald forum[/quote)