Da krijg je met die ouwe rommel he?zwartepanter schreef:Jaja Glenn, ik hoor u al denken: Sternkwaliteit hé
.
Hey Hans, ja ik weet het, maar voor zo een prulletje val ik Carl niet lastig... lees vervolg...coinoperator schreef:Het lijkt mij dat de verkoper maar eens moet langskomen.
Binnen de EU geldt er een wettelijke garantietermijn van 2 jaar
Nee klopt Steve, heb al vanalles voorgehad met de NIB's, spijtig genoeg. Ik denk dat er een vloek rust over mij met al die Sterns...Kuroto schreef:Gij hebt echt geen chance met uw Stern kasten heb ik de indruk, Stefan.
Jawel, je hebt net iets gezegdglenn pellis schreef:ik zeg niks..... (maar ge weet idd hoe ik erover denk, helaas!)
Klopt idd...Baron Shadow schreef:Wel jammer hoor je verwacht toch zeker wel in thuis gebruik een paar jaar storing vrij te moeten kunnen spelen.
Is ook waar David, behalve bij mijDavid Pinball Wizz schreef:Net alsof alle sterns vlug kapot gaan. Integendeel, ik zie toch weinig erge problemen op stern kasten.
Thx, on topic, idd...ruud schreef:Tjezus, wat een geneuzel om een storinkje.
vervelend voor de eigenaar maar om nu gelijk weer een fabrikant af te branden.
Dus NU EVEN ON TOPIC !!!!!
Wat kan er aan de hand zijn?
(ik heb helaas geen verstand van ACDC´s)
Precies heel wat heisa voor een prulletje als ik dit allemaal lees... zoals gezegd, nog niks gecheckt, maar is wel allemaal erg raar, én: dat overkomt mij alleen maar met de Stern, trust me... wordt vervolgd...Cenobyte schreef:Switch die een ball drain moet constateren lijkt in de aan stand te blijven steken?
Moest je nu eens beginnen met eens naar de switch matrix te kijken en de meest verdachte switches te controleren. Canon, ramp entry's (wat doen bv de diverters al de kast zo raar doet), ballengoot,...)zwartepanter schreef: ... zoals gezegd, nog niks gecheckt, maar is wel allemaal erg raar én: dat overkomt mij alleen maar met de Stern, trust me... wordt vervolgd...![]()
Wel, dat denk ik dus niet. Ik heb ook een paar keer gehad dat tijdens een spel plots de flippers uitvielen en er "BONUS" op de display kwam. Een check van de switch matrix + afstellen heeft me toen een "new topic" bespaard.zwartepanter schreef: én: dat overkomt mij alleen maar met de Stern, trust me