Hallo,
Ik ben helemaal nieuw in deze wereld . Ik heb een Student Prince (Williams) en die wil ik gaan opknappen. Waar kan ik het beste beginnen? Het speelveld is vies en er moeten sowieso rubbers en lampen vervangen worden. Ook is onlangs tijdens het spellen de linkerflipper kapot gegaan, hij doet het niet meer.
Waar kan ik het beste beginnen bij het opknappen? het speelveld, binnenin, of ergens anders?
Alvast bedankt voor de reactie. Boukje
Student Prince (Williams)
- lamamamaga
- Real name: Boukje
- Baron Shadow
- Real name: Ruud Kooij
Re: Student Prince (Williams)
Op zich kun je bij een em'er het beste beginnen met schoonmaken relais, stappentellers, stekkers schuren etc.
En bijvoorbeeld in dit geval de flipper repareren.
Zorg dus eerst dat hij speelt en ga daarna pas speelveld schoonmaken en rubberen etc.
Maar goed andersom kan ook gewoon alleen loop je dan ook het risico om een mooie niet spelende kast te hebben.
En bijvoorbeeld in dit geval de flipper repareren.
Zorg dus eerst dat hij speelt en ga daarna pas speelveld schoonmaken en rubberen etc.
Maar goed andersom kan ook gewoon alleen loop je dan ook het risico om een mooie niet spelende kast te hebben.
Take my advice...I don't use it anyway....
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.