Wie vlakbij Schilde kan een kast afhalen? Verzoek!

Algemene verhalen, oproepen en discussies.
Plaats reactie
Japz
Berichten: 59
Lid geworden op: 11 mar 2012, 10:40
Real name: Jasper

Wie vlakbij Schilde kan een kast afhalen? Verzoek!

Bericht door Japz » 09 jan 2013, 09:17

Beste flipperaars,

Nog maar net op het forum en dan al zo'n verzoek. Dit is dan ook geen verzoek dat ik dagelijks zou doen. Hier komt het.

Het verhaal
Ik heb gisteren een mondelinge overeenkomst bereikt om een flipperkast te kopen in Vlaanderen, vlakbij Schilde. Ik zou de kast over 2 weken komen halen, omdat ik voor die tijd op reis ben. Nu belt de verkoper mij zojuist op. '2 weken duurt te lang, de kast moet sneller weg. Anders gaat het niet door.' En dat lukt mij dus niet. En dan zou ik de kast helaas mis moeten lopen. Maar het is een kast die ik heel graag aan mijn collectie wil toevoegen. Want ik heb er mooie herinneringen aan.

De vraag
Wie wil mij helpen? Dat doe je door deze flipperkast voor me op te halen en tijdelijk te stallen. Liefst komend weekend of eerder. De kast staat in een dorpje 5 minuten van Schilde. Ik zorg uiteraard van tevoren voor de financiële afhandeling. En over 2 weken kom ik de kast dan bij je ophalen.

What's in it for you?
Ik zorg uiteraard dat jouw onkosten vergoed worden. En ik neem bij ophalen wat mooie flippergoodies mee als bedankje.

Dus...
Als je me kunt helpen, graag! Stuur me dan zo snel mogelijk (liefst vandaag) een e-mail via japz80@gmail.com. Dan bespreken we de rest.

Alvast enorm bedankt!

Jasper

Gebruikersavatar
David Pinball Wizz
Berichten: 4389
Lid geworden op: 15 aug 2011, 07:44
Real name: David Deturck
Locatie: Belgium

Re: Wie vlakbij Schilde kan een kast afhalen? Verzoek!

Bericht door David Pinball Wizz » 09 jan 2013, 10:20

Jammer dat het niet dichterbij mn huis was, dan wou ik je zeker helpen.

Prima kerel die Jasper!
IFPA Country Director Belgium

ivang
Berichten: 793
Lid geworden op: 14 aug 2011, 00:39
Real name: Ivan Geentjens

Re: Wie vlakbij Schilde kan een kast afhalen? Verzoek!

Bericht door ivang » 09 jan 2013, 11:43

Hey Jasper,

Als het een kast is waarvan de neergeklapte kopkast makkelijk een paar centimeter naar beneden kan geschoven worden (zodat ze in een Mercedes B-klasse past) dan kan ik je wel helpen, ik passeer Schilde nl. min of meer dagelijks .

Je zou de kast dan een keertje moeten komen ophalen in Turnhout, het adres zal je zelfs bekend voorkomen ;-)

Japz
Berichten: 59
Lid geworden op: 11 mar 2012, 10:40
Real name: Jasper

Re: Wie vlakbij Schilde kan een kast afhalen? Verzoek!

Bericht door Japz » 09 jan 2013, 11:56

@Ivan: Je hebt een PM!

@ David: Dank je voor de referentie!

Japz
Berichten: 59
Lid geworden op: 11 mar 2012, 10:40
Real name: Jasper

Re: Wie vlakbij Schilde kan een kast afhalen? Verzoek!

Bericht door Japz » 09 jan 2013, 14:14

Het is geregeld! Vanaf komend weekend telt België een flipperkast minder, en Nederland eentje meer. ;)

Ivan, dank je wel voor je belangeloze hulp. De rest: enorm bedankt voor alle reacties! Mooi om te zien hoe hobbyisten elkaar helpen.

Gebruikersavatar
markske
Berichten: 529
Lid geworden op: 18 apr 2012, 22:49
Real name: mark
Locatie: Belgium

Re: Wie vlakbij Schilde kan een kast afhalen? Verzoek!

Bericht door markske » 09 jan 2013, 14:36

ivang schreef:Hey Jasper,

Als het een kast is waarvan de neergeklapte kopkast makkelijk een paar centimeter naar beneden kan geschoven worden (zodat ze in een Mercedes B-klasse past) dan kan ik je wel helpen, ik passeer Schilde nl. min of meer dagelijks .

Je zou de kast dan een keertje moeten komen ophalen in Turnhout, het adres zal je zelfs bekend voorkomen ;-)
moest het uiteindelijk tocht niet lukken in een mb B-classe hoor ik het wel, dan regel ik wel een vito en plaats hier (westerlo) ;)
old beetles don't leak oil, they just mark their spot
wishlist: FH,TAF,CV,RS,JY
under construction: cyclone,smart set,galaxy

Gebruikersavatar
Midlifecrisis
Berichten: 110
Lid geworden op: 18 dec 2012, 23:38
Real name: Steven
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Wie vlakbij Schilde kan een kast afhalen? Verzoek!

Bericht door Midlifecrisis » 09 jan 2013, 21:06

Mocht het alsnog niet lukken, ik heb een Vivaro ter beschikking. Zo hoeven de poten er niet af. Gewoon met de kopkast neer inladen.
In play: Demolition Man, Road Show, Judge Dredd
In Memorian: Funhouse, Twilight Zone, TAF, IJ (WMS)
open for: TOTAN,WH2O, TOM
Verder liefhebber van knopjes, lichtjes en geluid als DJ. http://www.musicpoint.be

Gebruikersavatar
p_treintje
Berichten: 1786
Lid geworden op: 18 aug 2011, 00:51
Real name: Joeri Stroobants
Locatie: Belgium

Re: Wie vlakbij Schilde kan een kast afhalen? Verzoek!

Bericht door p_treintje » 09 jan 2013, 22:20

Midlifecrisis schreef:Mocht het alsnog niet lukken, ik heb een Vivaro ter beschikking. Zo hoeven de poten er niet af. Gewoon met de kopkast neer inladen.
Ja heb ik ook maar kan hem niet meebrengen naar Ederveen omdat ik met iemand mee rij.
Joeri is my Name and Pinball is my Game.

Plaats reactie