eerste flipperkast gezocht
eerste flipperkast gezocht
Hallo,
Kan mij iemand helpen om mijn eerste flipperkast (mee helpen bepalen-kiezen...en waarom???),te kopen?
richtprijs is 600-800 euro.
Merci.
Kan mij iemand helpen om mijn eerste flipperkast (mee helpen bepalen-kiezen...en waarom???),te kopen?
richtprijs is 600-800 euro.
Merci.
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Re: eerste flipperkast gezocht
Goh, deze vraag is hier al meermaals gevallen. Welke kast speelde je graag vroeger of speel je nu nog graag? Is echt heel moeilijk, kiezen moet je helaas zelf doen...
Namen weet ik niet meer,maar ik speelde graag met brugjes enzo,gewoon een kast ook mooi om naar te kijken,eigenlijk geen specifieke voorkeur.Zo'n playboy zou ik dus al niet kopen, voor mij is dat er iets over...zwartepanter schreef:Goh, deze vraag is hier al meermaals gevallen. Welke kast speelde je graag vroeger of speel je nu nog graag? Is echt heel moeilijk, kiezen moet je helaas zelf doen...
mijn andere hobby is rallysport, dus misschien iets met auto's???
- Mentara
- Real name: Maarten Lemey
Een Getaway of Highspeed zouden wel in je budget moeten vallen,die komen hier ook geregeld eens voorbij.
gameroom: Lethal Weapon 3 - Maverick - Big Guns - Big Buck Hunter - Shrek - Candyman - Cosmic Blast Jukebox - 2x Mame cabinet - Photoplay Spirit - darts
ruime keuze uit system 11 en wpc flippers...
als je tussen 600-800 euro wilt uitgeven
ga dan onmiddellijk voor 800 euro
daar kan je al mooie kast mee kopen waaronder World Cup Soccer bv
Aan al diegene die hierop reageren , gelieve mij op de hoogte te houden als jullie er één weten staan,liefst op dit forum,want om al de topics te bekijken...ik zou er wel eens één kunnen overslaan.Humanfly schreef:als je tussen 600-800 euro wilt uitgeven
grts
- Mentara
- Real name: Maarten Lemey
Daarom staan alle kasten te koop in 1 topic "te koop" Das voor iedereen makkelijk op die manier.
gameroom: Lethal Weapon 3 - Maverick - Big Guns - Big Buck Hunter - Shrek - Candyman - Cosmic Blast Jukebox - 2x Mame cabinet - Photoplay Spirit - darts