cruis n usa twinracer, van midway
linkerkant start op en scherm werkt
rechterkant werkt het scherm niet, waarschijnlijk de chassis die kapot is. spel start wel op en het stuurtje beweegt (force feedback ok..)
de deurtjes zijn er ooit eens uitgehaald voor een ander toestel toen te herstellen, zou kunnen dat ze nog ergens liggen maar ben daar niet zeker van)
de kasten zijn aan elkaar gezet, dus in feite in 1 stuk, maar vermoeddelijk wel demonteerbaar
komt uit lunapark van de kermis, heeft wat aandacht en zorg nodig maar kan weg aan een kleine prijs van 250€
afhalen te herenthout (toestel van vrienden van mij)
ik heb foto's zelf genomen, ende kast daar getest, dus stuur maar een Pm of mailke en ik zend de foto's door
cruis n usa
- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
cruis n usa
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng
- vmuniverse
- Real name: none
Re: cruis n usa
Heb de fotootjes inmiddels op een andere website gezien
Pinball is a little peace of art
- glenn pellis
- Contacteer:
hij staat er nog steedsvmuniverse schreef:Heb de fotootjes inmiddels op een andere website gezien
en de vraagprijs van 250€ is echt niet veel
PCB's zijn beide in orde
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng
- glenn pellis
- Contacteer:
mag toe, al meer dan een week