PDI Non-glare glass
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
PDI Non-glare glass
EDIT januari 2014: Ik ga opnieuw ruiten halen. Exacte datum is nog niet bekend, zal pas april / mei worden..
PM me bij interesse voor meer info. Zowel standaard maat als widebody en safecracker maat zijn beschikbaar.
Prijs: 185 standaard, 195 widebody/SC.
Wie wil kan bij mij komen zien welk een verschil het maakt tov van een gewone ruit..
Ik heb eindelijk besloten om voor enkele van mijn topkasten het speciale non-glare glass te kopen.
Heb dat een paar jaar geleden al eens gezien en was toen echt onder de indruk.
Hier is meer info: http://www.pinballdecals.com/NonGlareOp ... sPage.html
Je ziet het glas bijna niet zitten, het speelveld ziet er stukken beter uit opeens (mooiere kleuren en beter diepte gevoel) en het belangrijkste is dat heel de reflectie van de dmd en backbox verlichting gewoon weg is, als de bal op het achterste stuk van het speelveld is dan zie je hem nog. Bestaat zowel in regular als widebody maat (widebody is minder snel leverbaar).
Aangezien ik er voor mij speciaal om rijd, kan ik ineens voor andere mensen ook ruiten ophalen, dus wie wil mee bestellen kan me contacteren. Ik ga er geen handel in beginnen of ruiten op voorraad nemen, maar wil wel mensen met mij laten meebestellen.
PM me bij interesse voor meer info. Zowel standaard maat als widebody en safecracker maat zijn beschikbaar.
Prijs: 185 standaard, 195 widebody/SC.
Wie wil kan bij mij komen zien welk een verschil het maakt tov van een gewone ruit..
Ik heb eindelijk besloten om voor enkele van mijn topkasten het speciale non-glare glass te kopen.
Heb dat een paar jaar geleden al eens gezien en was toen echt onder de indruk.
Hier is meer info: http://www.pinballdecals.com/NonGlareOp ... sPage.html
Je ziet het glas bijna niet zitten, het speelveld ziet er stukken beter uit opeens (mooiere kleuren en beter diepte gevoel) en het belangrijkste is dat heel de reflectie van de dmd en backbox verlichting gewoon weg is, als de bal op het achterste stuk van het speelveld is dan zie je hem nog. Bestaat zowel in regular als widebody maat (widebody is minder snel leverbaar).
Aangezien ik er voor mij speciaal om rijd, kan ik ineens voor andere mensen ook ruiten ophalen, dus wie wil mee bestellen kan me contacteren. Ik ga er geen handel in beginnen of ruiten op voorraad nemen, maar wil wel mensen met mij laten meebestellen.
Laatst gewijzigd door flippers.be op 04 feb 2014, 09:25, 8 keer totaal gewijzigd.
Re: PDI Non-glare glass
ik denk er over na...
Ik heb er zo eentje in mijn AFM en dat is echt wel fenomenaal.
*** Q is good for you !! ***
- flippers.be
- Contacteer:
Neem je tijd.. moet tegen eind juli definitief doorgeven hoeveel ik er nodig heb.Pascal schreef:ik denk er over na...
Om de paar maanden doet Roman een nieuwe bestelling, desnoods is 't dan voor de volgende batch.
Ik heb dat glas een paar jaar geleden gezien en was toen al serieus aan het overwegen om er een te kopen, maar het probleem is dat als je dat op 1 kast hebt, je het uiteindelijk op alle andere kasten ook wil hebben omdat het zo'n groot verschil maakt. Daarom heb ik 't altijd uitgesteld.
Maar met de CC stoort de reflectie van de translight me zo nu veel dat ik nu beslist heb om niet meer te wachten..
Mensen die nog twijfelen, kunnen altijd later bij mij komen kijken wat een groot verschil het maakt.
Ik vermoed dat ik op termijn een paar keer bij hem ga kopen en uiteindelijk dat in al mijn kasten ga steken

- flippers.be
- Contacteer:
Update: levering zal ergens in september zijn en moet pas tegen begin september doorgeven hoeveel ik nodig heb.
De twijfelaars hebben nog wat tijd
De twijfelaars hebben nog wat tijd

- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Hoi Aneas,
kan je er voor mij nog 1tje bestellen (voor de MM) of ben ik te laat?
Groetjes,
Steven
kan je er voor mij nog 1tje bestellen (voor de MM) of ben ik te laat?
Groetjes,
Steven
Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
- flippers.be
- Contacteer:
Wacht nog altijd op bevestiging van een leveringsdatum 
Productie heeft blijkbaar wat vertraging..

- HarrieD
- Real name: Harrie D
- Contacteer:
Ik wil er ook wel een.flippers.be schreef:Wacht nog altijd op bevestiging van een leveringsdatum
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl
In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
- flippers.be
- Contacteer:
nog altijd geen datum bekend
misschien pas eind november..

- HarrieD
- Contacteer:
No worries m8.
Thanks for the update.
Thanks for the update.
- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Geen probleem hoor, de MM is toch nog lang niet klaarflippers.be schreef:nog altijd geen datum bekendmisschien pas eind november..

Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
- cajoeter
- Real name: Michel
Je kunt ze nu ook in Nederland kopen bij ministryofpinball.nl. De standaard ontspiegelde glasplaten kosten dan 189 Euro en de widebody 199 Euro. Daar kun je ook nog InvisIglass van JJP kopen wat nog beter zou moeten zijn maar dat kost dan ook gelijk 295 Euro.
Misschien kun je beter net iets meer betalen voor het glas en je een reis van 800km besparen
Misschien kun je beter net iets meer betalen voor het glas en je een reis van 800km besparen
- flippers.be
- Contacteer:
800km gaat het uiteindelijk niet worden, Roman komt regelmatig richting Belgie op bezoek dus afspraak zal over de Duitse grens zijn, nog maar een 200km enkele rit.. dat heb ik er wel voor over. Maar ik ben precies wat te goedkoop 

- cajoeter
- Real name: Michel
Naar Nederland zou je ook een eindje moeten rijden natuurlijk....
En ik heb het glas nog niet in het echt gezien...
En ik heb het glas nog niet in het echt gezien...
- flippers.be
- Contacteer:
Net nieuws gekregen dat ze binnen zijn. Wel enkel de gewone maat, geen widebodies.
Voor hem past het best als ik er nu zondag al om kom, beetje heel kort, dus moet zien hoe ik een en ander plan..
Volgende datum om af te spreken kan 23 november zijn maar dan moet ik nu al het juiste aantal reserveren..
Voor hem past het best als ik er nu zondag al om kom, beetje heel kort, dus moet zien hoe ik een en ander plan..
Volgende datum om af te spreken kan 23 november zijn maar dan moet ik nu al het juiste aantal reserveren..
- HarrieD
- Contacteer:
Afgelopen zaterdag de platen opgehaald, maar wat een verschil zeg. Aeneas, bedankt voor het initiatief!
- flippers.be
- Contacteer:
Graag gedaan, ben blij dat jij er blij mee bent 
En 't is inderdaad zoals ik al vaak heb gehoord: als je er zo een hebt, wil je ze uiteindelijk in al je kasten..

En 't is inderdaad zoals ik al vaak heb gehoord: als je er zo een hebt, wil je ze uiteindelijk in al je kasten..
- flippers.be
- Contacteer:
Volgende levering is voor binnen een maand voorzien..
Heeft hopelijk minder vertraging dan de vorige.
Wie interesse heeft of ze nu bij mij thuis eerst wil komen bekijken laat maar iets weten..
Heeft hopelijk minder vertraging dan de vorige.
Wie interesse heeft of ze nu bij mij thuis eerst wil komen bekijken laat maar iets weten..
Het moeilijkste was..... welke flippers krijgen nu dit nieuwe ruitje*? Ik had er (maar) 2 gekocht, en de verzameling flippers was ondertussen alweer gegroeid
Ook te bekijken in Vlaams-Brabant dus
Bedankt Aeneas!
(*) het is de TRON LE en de AFM geworden. Sorry TOM, 't zal voor een volgende keer zijn.

Het is inderdaad de moeite, vooral met het licht aan (zonder externe verlichting is het verschil veel kleiner).flippers.be schreef:Wie interesse heeft of ze nu bij mij thuis eerst wil komen bekijken laat maar iets weten..
Ook te bekijken in Vlaams-Brabant dus

Bedankt Aeneas!
(*) het is de TRON LE en de AFM geworden. Sorry TOM, 't zal voor een volgende keer zijn.
Gameroom: ST:TNG, Sopranos, TRON LE, Tommy, Iron Maiden Pro & MAME Arcade.
Gone: AFM, TOM.
Gone: AFM, TOM.
- flippers.be
- Contacteer:
En up.. zie eerste post hier. Ga opnieuw PDI non-glare ruiten halen. PM bij belangstelling..
- flippers.be
- Contacteer:
worden geproduceerd tegen eind mei.. moet juiste aantal bevestigen.. iedereen die pm had gestuurd heeft bericht, als iemand nog intersse heeft dan is het nu de moment om wat te laten weten..
-
- Real name: Roger Wijnands
PM gestuurd maar (nog) geen reactie.
Is de prijs hetzelfde?
Is de prijs hetzelfde?
- flippers.be
- Contacteer:
Blijkbaar is er wat vertraging 
Het was de bedoeling van ze komend weekend te gaan halen maar ze zijn er nog niet en krijg enkel als antwoord dat er nog geen datum bekend is en wel iets zal horen...
Als iemand geen geduld meer heeft en voorschot terug wil dan kan dat natuurlijk..

Het was de bedoeling van ze komend weekend te gaan halen maar ze zijn er nog niet en krijg enkel als antwoord dat er nog geen datum bekend is en wel iets zal horen...
Als iemand geen geduld meer heeft en voorschot terug wil dan kan dat natuurlijk..
- yorkie
- Real name: Glenn Verhoosele
- Contacteer:
No worries, 't is niet dat ik niet kan flipperen met een gewone ruit hé.