Elvis
-
- Real name: Roger Wijnands
Elvis
Wat is een reele prijs voor deze kast?
Heb er goede herinneringen aan maar verder nog niet in goede toestand gespeeld.
Heb er goede herinneringen aan maar verder nog niet in goede toestand gespeeld.
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Re: Elvis
Een 2500euro toch?
ik zou nrmaal 2000 zeggen, maar de laatste maanden gaan ze idd voor meer weg. ik denk met veel geluk 2200 en anders zal het zijn zoals panter zegt: 2500.
en ja tis best een leuke kast (beter dan RS en ACDC )
en ja tis best een leuke kast (beter dan RS en ACDC )
- zwartepanter
HUO 2500 euro.
Met flipperknopschade en vuil wss 2000-2200 euro.
Met flipperknopschade en vuil wss 2000-2200 euro.
- zwartepanter
Nog altijd beter dan een AC/DC?
-
- Real name: Dennis Slagboom
Er staat er op dit moment één in Frankrijk te koop voor 2200,- exploitatie/volledig afgeragt en een (3 zelfs) hele nette bij Bennie's Fifties voor 4500,- incl garantie en thuisbezorging.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.
damn Eric, ik wist niet (meer) dat wij een ev. afspraak hadden .Eric schreef:En ike maar wachten dat je hem aan mij zou verkopen
Allé als je mij een betaald vergeef ik het jou
Indien zo, een welgemeende sorry en een bak bier !
Waarom zou je dubbel zoveel betalen voor een garantie die het eigenlijk niet is? En voor 2000 flappen extra kom ik ze ook wel even afgooienDennis schreef: hele nette bij Bennie's Fifties voor 4500,- incl garantie en thuisbezorging.
Owning; MB
Sold; CV, TAF, TZ, WH20, RS, CFTBL, MSF, Nucore RFM, NGG, FT, TFTC, TF pro, SNK NeoGeo 161in1 Arcade
Sold; CV, TAF, TZ, WH20, RS, CFTBL, MSF, Nucore RFM, NGG, FT, TFTC, TF pro, SNK NeoGeo 161in1 Arcade
-
Het is ook veel, hij heeft ook een andere type klanten. Maar die HUO voor 2500, die vindt je ook niet meer. Daar mag echt wel wat bij.-
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.
-
Opvallend veel exploitatie Elvissen voorbij zien komen de laatste tijd. Alle zo rond de 2800,-
- wimpinball
- Real name: wim van roey
-
- Real name: Theke
Ik denk zelfs wat hoger zie ze al voor 4500+ van de hand gaan (wel echte HUO dan).Dennis schreef:4000,- +
Heb zelf ook een echte HUO staan, maar die zal het pand niet verlaten voor <6000,-, maar dat is natuurlijk persoonlijk. (elvis fan in huis)
Greetz.