Gezocht: Hantarex Polo 25 inch (US) tube of complete monitor

Arcadekasten of onderdelen te koop, te ruil of gezocht
Plaats reactie
Kapojos
Berichten: 19
Lid geworden op: 17 jun 2021, 20:10
Real name: Carlo Kapojos

Gezocht: Hantarex Polo 25 inch (US) tube of complete monitor

Bericht door Kapojos » 14 jun 2024, 13:52

Hoi allemaal!

Ik zoek een Hantarex Polo 25 inch (US) tube of de complete monitor met chassis erbij.

Tot voor kort had ik er zelf één in mijn Mortal Kombat 2 kast zitten, maar het allerergste ooit gebeurde: de monitor viel op de grond toen ik er aan wilde sleutelen en nu is de beeldbuis gebarsten!! :shock: :shock:

De chassis had ik net aan de praat gekregen, dus die zou moeten werken.

Een losse beeldbuis of een complete set van beeldbuis + chassis zou ik beiden dolgelukkig mee zijn!

Wie o wie heeft er eentje te koop voor mij of weet een plek waar ik er eventueel een zou kunnen vinden?

Rock
Berichten: 76
Lid geworden op: 22 mei 2021, 12:25
Real name: Peter
Locatie: Nederland

Re: Gezocht: Hantarex Polo 25 inch (US) tube of complete monitor

Bericht door Rock » 14 jun 2024, 23:13

Kapojos schreef:
14 jun 2024, 13:52
Hoi allemaal!

Ik zoek een Hantarex Polo 25 inch (US) tube of de complete monitor met chassis erbij.

Tot voor kort had ik er zelf één in mijn Mortal Kombat 2 kast zitten, maar het allerergste ooit gebeurde: de monitor viel op de grond toen ik er aan wilde sleutelen en nu is de beeldbuis gebarsten!! :shock: :shock:

De chassis had ik net aan de praat gekregen, dus die zou moeten werken.

Een losse beeldbuis of een complete set van beeldbuis + chassis zou ik beiden dolgelukkig mee zijn!

Wie o wie heeft er eentje te koop voor mij of weet een plek waar ik er eventueel een zou kunnen vinden?
Snel reageren en een fatsoenlijk bod doen, het is tegenwoordig een zeldzaamheid dat dit wordt aangeboden!

https://www.marktplaats.nl/v/verzamelen ... or-25-inch

Kapojos
Berichten: 19
Lid geworden op: 17 jun 2021, 20:10
Real name: Carlo Kapojos

Re: Gezocht: Hantarex Polo 25 inch (US) tube of complete monitor

Bericht door Kapojos » 15 jun 2024, 18:17

Dank je voor de tip!

Ik had hem gezien idd, helaas is deze 25 inch in Europese maat 59 cm. Ik heb de US maat nodig, van 63 cm😢

Anders was deze perfect geweest!

Plaats reactie