Hobbit Black Arrow

Flippers en onderdelen te koop of te ruil
Plaats reactie
Flameboy
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 feb 2018, 16:10
Real name: Koos

Hobbit Black Arrow

Bericht door Flameboy » 03 nov 2019, 14:04

Helaas kan ik maar één kast kwijt en dan wil je na een tijdje toch weer wat anders.
Meest geweldige kast die ik tot nu toe gehad heb! Dus met een beetje pijn in het hart doe ik 'm weg.

Ik hoef de leden hier waarschijnlijk niet te vertellen dat de Black Arrow special edition standaard komt met diverse verbeteringen ten op lichte van de eerdere uitvoeringen waardoor de diverse problemen al in de fabriek opgelost zijn. ;-)
En ook hoef ik jullie waarschijnlijk niet te vertellen dat deze standaard komt met een shaker motor en invisiglass.

Ondanks dat deze kast het misschien eigenlijk niet nodig heeft zijn er toch een paar extra's:

- Ring button & metalen embleem rondon de knop
- Varioswitches (aluminium flipper knoppen in goud)
- Convolux geel

Ik heb een aantal gedetailleerde foto's gemaakt welke je hier kunt terug vinden:
https://1drv.ms/u/s!AmKS27jR06WtgqUyr2X ... Q?e=ORuMNL

Op te halen in Helmond.

Mocht je serieuze interesse hebben zorg ik er alvast voor dat de kast op de begane grond staat.

Steigerpijp
Berichten: 63
Lid geworden op: 29 mei 2013, 20:08
Real name: Geert Koop
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Hobbit Black Arrow

Bericht door Steigerpijp » 03 nov 2019, 19:31

Ik zou m niet gewoon op laten halen Koos, een beetje geld mag je er best voor vragen ;))

Flameboy
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 feb 2018, 16:10
Real name: Koos

Re: Hobbit Black Arrow

Bericht door Flameboy » 03 nov 2019, 20:32

Steigerpijp schreef:Ik zou m niet gewoon op laten halen Koos, een beetje geld mag je er best voor vragen ;))
Hallo Geert, sorry ik begrijp niet wat je bedoeld. ;)

Ik ga de machine in ieder geval niet bezorgen dus deze is bij mij in Helmond op te halen. Ik weet niet waar ik geld voor zou moeten vragen?

Flameboy
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 feb 2018, 16:10
Real name: Koos

Re: Hobbit Black Arrow

Bericht door Flameboy » 11 nov 2019, 11:42

Afgelopen weekend is er een zeer vriendelijke verzamelaar langs geweest en hij komt de machine komende zondag bij me ophalen.

Dus onder voorbehoud verkocht.

Plaats reactie