voor de liefhebbers, arcades zijn al eens geveild geweest, wsl niet het gewenste resultaat behaald

Ik twijfel er serieus aan dat ze allemaal niet werken... Zijn toestellen die jarenlang meegaan... Ze hebben dit gewoon voor ulder gemak erop gezet, dan hebben ze achteraf geen gezaag... Om zeker te zijn dat ze niet werken, zou ik naar kijkdag gaan, en de prise instekenDavid Pinball Wizz schreef:schone prijzen voor NIET werkende toestellen... 1150 voor een niet werkende touring car + veiling kosten...
zo als ik reeds zei : gaan kijken, mooie utstapDavid Pinball Wizz schreef:In de vorige lichting zat er een machine waar alles van CPU's uitgehaald wasDat is ook niet werkend, maar sta je wel héél ver van huis.
250 voor hydro thunder is idd cava, maar nog es kosten (btw en veilingkosten)
En als het toestel niet opstart is er iets mis met de pc of de monitor... direct al minder interessant.
Dan zoek je beter voor 500-600 euro een werkend model.
Ja, leuk om te zien.Arcadia Amusements schreef:Nog geen tijd gehad om er een fatsoenlijk filmpje van te maken maar het is beter dan niets:
https://www.youtube.com/watch?v=vuRTJicbea8
Totaal niet die kopen dat zelf terug voor de prijs hoog te houden als er op zulke veilingen enkelingen verkocht worden is het veel.Arcadia Amusements schreef:Yup, ik heb de volledige lijst opgeslagen maar ik weet niet hoe vertrouwelijk dat dergelijke data is. Tegenwoordig...
De duurste was de Star Wars Racer, die is 2500 euro gegaan (excl btw en veilingkosten)
De "gemiddelde kasten" tussen de 500 tot 900 euro en de "toppers & must haves" bijna allemaal boven de 1000.
Ik geloof dat er terug een markt is voor, vooral originele, arcades.