De kast reset soms, en als ze dat doet is het meestal in multiball of wanneer de lift beweegt. Tot dusver nog niks vreemd aan het probleem dus

De kast is meegenomen door een kameraad om het probleem eens te bekijken, maar om de een of andere reden doet het resetprobleem zich bij hem niet voor.
De kast komt terug, en een van de eerste spellen : opnieuw reset
De kast gaat opnieuw mee met de kameraad, wordt uren aan een stuk bespeeld, en geen enkele reset....
Ik geloof niet dat het al dan niet optreden van de resets met vervoer te maken kan hebben (toch geen 2 keer na mekaar) en vraag me af of het een brugcel-probleem kan zijn (zou dat dan niet altijd en overal voor problemen moeten zorgen ?)
Toen de kast na thuiskomst opnieuw resette hebben we wel eens de spanning over het stopcontact gemeten en die lag iets lager dan gemiddeld (+/- 225V), terwijl de spanning bij mijn kameraad iets hoger dan gemiddeld was (+/- 235V), maar ik vraag me af of het daar iets mee te maken kan hebben.
Moest er iemand enig idee hebben wat de oorzaak van dit probleem zou kunnen zijn, of er toch enige logica inziet, dan mag die dat altijd laten weten