erg mooi

heb hier nog lichtreclame die ik ga ophangen (van die bakken) zelf speel ik altijd met licht uit, en dan branden die lichtreclamebakken he, dat geeft licht genoeg en is meer zowat een sfeerlichtwza1979 schreef:Zeer mooie ruimte. Wel aparte kleuren. Wat doe je met de verlichting ?
+1Eric schreef:Vergeet geen caoutchouc onder jou poten te zetten,anders ga de vloer vieze strepen krijgen.
ja daar heb ik ook al aan gedacht, maar t is geen gladde vloer, speciaal zo gekozen, kga nog eventjes afwachten maar ik zou het inderdaad kunnen doenEric schreef:Vergeet geen caoutchouc onder jou poten te zetten,anders ga de vloer vieze strepen krijgen.
De ironie, een verbodsteken dat je niet mag roken op een lichtreclame van sigarettenglenn pellis schreef:![]()
ja de lichtreclame is schoon, alleen der mag idd ni gesmoort wordenBingovit schreef: De ironie, een verbodsteken dat je niet mag roken op een lichtreclame van sigaretten![]()
die hebben wij zelf gedaan, in de gameroom is de CV aangesloten en leidingen liggen,zwartepanter schreef:Heb je die leidingen van de verwarming zelf doorgetrokken of laten doen Glenn...?