Blijft toch een heerlijk gevoel

Ja dat is niet moeillijk Mario zit met zijn handen meer in de flipperkast bezig dan aan de flipperknoppen.Baron Shadow schreef:Heerlijk vanavond een GC score op de RFM van Mario gezet.
Blijft toch een heerlijk gevoel
Tijdens het spel zat ik nog te verzinnen of het niet mogelijk was om snel even ergens een stop uit te laten knallen of misschien een plotselinge storing te veinzenp_treintje schreef:Ja dat is niet moeillijk Mario zit met zijn handen meer in de flipperkast bezig dan aan de flipperknoppen.
Allé dan wordt het tijd dat ik eens langskom om eens echte GC's te plaatsen zodat ze niet steeds veranderen.Baron Shadow schreef:Elke keer sneuvelen er inderdaad GC scores bij Mario.
Maar dat doen we om te proberen hem meer aan het flipperen te krijgen ipv met zijn hoofd in de kast
Pascal schreef:is 58 miljoen op een fnhouse goed? wel 5 ballen, geen extra's
Zeker.Pascal schreef:is 58 miljoen op een fnhouse goed? wel 5 ballen, geen extra's
En wat was dan uw puntenresultaat?zwartepanter schreef:Gisteren ook een klein flipperavondje gehouden: op de SS met bal één het eindspel gestart, dan nog één keer kunnen starten zonder te eindigen, derde keer begonnen maar was er teveel aan....
32 minuten??? Dat vind ik wreed lang hoor!!!Cenobyte schreef:237 miljoen op de LOTR en een Destroy the Ring record van 32 minuten. Is dat snel?