Check toch maar eens die frogstyling website. De site ziet er niet uit, maar hun decals en service zijn goed.diesel64 schreef:Nu nog een goed materiaal vinden om dat op te printen.
P
Check toch maar eens die frogstyling website. De site ziet er niet uit, maar hun decals en service zijn goed.diesel64 schreef:Nu nog een goed materiaal vinden om dat op te printen.
Thanks.g94 schreef:Ziet er best ok uit voor een photoshop-rookie!
Ga ik eens doen. Op wat voor materiaal printen die?g94 schreef: Check toch maar eens die frogstyling website. De site ziet er niet uit, maar hun decals en service zijn goed.
Mooi hoor!diesel64 schreef:Pffft. De boer is ook af. Dit was (denk ik toch) de moeilijkste omdat er op deze target het meeste verf weg was.
Nope.g94 schreef:Dat ziet er inderdaad super uit. Ik neem aan dat je toch eerst hebt geprobeerd op een onzichtbaar stuk![]()
Ja, dat is mij ook al opgevallen. Ik weet niet meteen waar ze vandaan komen, maar ze zitten duidelijk in de lak want ze lopen door over de inserts (zie vierde foto rechts). Misschien is de lak aangebracht met een grote borstel ofzo? Ik weet het niet, maar die dingen vallen echt bijna niet op. Je ziet ze enkel als je het speelveld tegen het licht bekijkt.g94 schreef: Wel merkwaardig dat er op sommige foto's precies een struktuur van houtnerven zichtbaar is, terwijl dit een kunststof speelveld is.![]()
vmuniverse schreef:Kunnen we weer een update/fotootjes verwachten?
Ik vind het erg leuk om dit topic te volgen.
vmuniverse schreef:Ok dan
Nou dan ben ik wel benieuwd naar het eindresultaat
Een paar mooie foto's of een filmpje valt altijd wel in de smaak