Bericht
door Dennis » 04 jul 2021, 08:54
Ik had gereageerd op een kast en heel leuk contact. Ik ben normaal van het snel afhandelen. Maar voor deze kast moest ik zelf eerst 3 kasten vekopen. En die tijd kreeg ik ook. Binnen een paar weken waren mijn kasten probleemloos verkocht en wilde ik afspreken dit duurde toen ook nog even vanwege niet in het land zijn. De kast waar het over ging zou in perfecte staat zijn. Net voor vertrek kreeg ik een bericht dat hij een beschadiging aan de achterkant van de kopkast had ontdekt. Waarschijnlijk met de verbouwing gebeurt. Maar goed ik er gewoon heen. Eenmaal daar viel de kast zo verschrikkelijk tegen. Echt overal waar ik keek zaten krasjes en dergelijke. Zelfs op.het le plaatje. En die achterkant kopkast leek wel of er iemand met een kleine halbijl ingeslagen had. Dus ik bied nog mijn excuses aan voor de lange reservering, maar ik liet de kast staan. Daarna nog een keer geprobeerd zaken te doen maar het bovenstaande voorval zat hem nog steeds dwars. Hij had voor de vervoerskosten van die kast moeten opdraaien. Oké het was dus helemaal geen kast van jezelf dus? Maargoed het schijnt geen handelaar te zijn. Tis gewoon hobby hé.
PS1 mocht z'n situatie ooit nog eens voorkomen rij ik er eerst heen om de deal te sluiten en een aanbetaling te doen. Ik was nu op de beschrijving en foto's afgegaan. Bij een spelerskasje had ik mij ook niet laten kennen en gewoon meegenomen, maar daar was deze kast echt te duur voor.
PS2 contact met Kevin was al die tijd goed en vriendelijk. En er komen zat mooie kasten voorbij . Leuke titels ook.
Kwam deze foto toevallig nog tegen.
Laatst gewijzigd door
Dennis op 03 okt 2021, 08:34, 3 keer totaal gewijzigd.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : Cirqus voltaire, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.