Ikke altijd van mijn woord. Vi d dat vrij belangrijkaquasat schreef:+1 voor Glenn Pellis
Man van zijn woord.
Mijn scared stiff heeft na 5 jaar eindelijk zijn originele spider.
hmmm, raar, normaal correcte gast zullen bij carl nieuwe gekocht hebben waarschijnlijk, maar hadden wel beter mogen verwittigen iigStanley schreef:-1 voor David Swiggers uit Edegem, (dave) op 2de hands. Ik weet niet of 'm hier op het forum zit..
Prijsinformatie gevraagd 's avonds laat voor een kast, overeengekomen om kast 's anderdaags af te halen. Een 2-tal uur voor vertrek het bericht gekregen dat ze toch zogezegd 's avonds nog naar het buitenland moesten vertrekken, met de vraag om 3 dagen later af te halen. Afhaling dus verschoven om dan 's anderdaags de advertentie verwijderd te zien en pas 2 dagen later antwoord te krijgen op de vraag of de kast er nog was. Antwoord gekregen dat ze mooie overnameprijs kregen bij aankoop nieuwe.![]()
Daarvoor dus eerst aantal uren vroeger gestopt op werk, en aantal dingen geregeld/verhuisd. Waarom niet direct open kaart spelen ipv te "reserveren"?
als verkoper gebruik maakt van uw foto's aan marktplaats melden, er heeft onlangs een kicker met een foto van onze kicker in een café op marketplace facebook gestaan, dit gemeld aan facebook, een half uur erna was de advertentie verdwenen...koenpinball schreef:-100 voor debbie uit leeuwarden op marktplaats.Ik zet mijn kast te koop en deze maakt dezelfde advertentie aan....met mijn foto's en beschrijving.Wat kinderachtig.
Voor de helft van de prijs....
Mensen die hun met deze praktijken bezig houden zijn oplichters & fakebieders.
even een link naar haar profiel of zijn profiel zodat iedereen deze oplichter kent
https://www.marktplaats.nl/verkopers/38085625.html