ik heb op bijde Tron en Transformers gespeeld en vindt ze alle twee super, maat ben ook fan van de twee...

Klopt, voor mij is tron niets en transformers alles doordat ik ermee ben opgegroeid.Veel wordt bepaald door je het thema graag hebt of dat hij je koud laat om te beginnen
Zucht...Da Chosen schreef:Heb een 2e set ontvangen met een updatekit erin, de eerste kwam van Stern en aangezien hier op het forum aangegeven werd dat ik bij mijn leverancier moest zijn heb ik die ook benaderd. Nu kreeg ik vanuit mijn leverancier ook een kit toegestuurd. Altijd leuk een extra setje
Ok, de uitleg verklaart het dan wel weerDa Chosen schreef:Vanwaar die zucht Evert?
Misschien even uitleggen. Het is niet zo dat het expres ging hoor het is gewoon toeval. Die van Stern was nog lang niet binnen en kreeg ook geen reactie van Stern. Toen schreef Q hier dat ik mijn leverancier moest benaderen. Dat heb ik gedaan en toen de set vanuit de leverancier al onderweg was kreeg ik er ineens ook 1 van Stern toegestuurd. Ik keek al vreemd op van een pakje uit Amerika maar er zat er 1tje in en zodoende dus een reserveset