Pagina 23 van 27

Re: Transformers - Stern

Geplaatst: 11 jan 2012, 17:42
door Bingovit
Pascal schreef:tja dat heb je met stickers op een wms kast ook (MB, CC,RFM)
maar wel jammer dat ze overgestapt zijn op stickers, ik vond het vroeger beter, ik ergerde mij niet aan het pixelachtig artwork
idem :(

Re: Transformers - Stern

Geplaatst: 11 jan 2012, 17:48
door goodgameslover
Same here!

Re: Transformers - Stern

Geplaatst: 11 jan 2012, 18:17
door zwartepanter
't Zal voor ons verzamelaars nooit goed zijn hé :roll: . De afgelopen 3-4jaar kloegen hier veel mensen over die pixelachtige druk op de zijkanten, geef gewoon toe mannen... nu dat het er fijner uitziet is het ook niet goed... tja... :whisling:

Re: Transformers - Stern

Geplaatst: 11 jan 2012, 18:21
door Bingovit
zwartepanter schreef:'t Zal voor ons verzamelaars nooit goed zijn hé :roll: . De afgelopen 3-4jaar kloegen hier veel mensen over die pixelachtige druk op de zijkanten, geef gewoon toe mannen... nu dat het er fijner uitziet is het ook niet goed... tja... :whisling:
Idd Stef, maar ik heb recht van klagen want die pixels stoorden me compleet niet en vond dat veel beter dan decals ;) :twisted:

Re: Transformers - Stern

Geplaatst: 11 jan 2012, 18:22
door zwartepanter
Same here, maar er werd veel geklaagd, niet?

Re: Transformers - Stern

Geplaatst: 11 jan 2012, 19:18
door g94
Zoals ik al heb gezegd is het perfekt mogelijk om met een fijner raster te zeefdrukken op een geprimerde houten ondergrond. Dus dat is gewoon een vals argument. Die drukker gebruikte gewoon hele grove zeven. Had hij fijnere zeven gebruikt, dan waren ook de pixels veel fijner.

Nu is Stern overgeschakeld op decals die (volgens mij) digitaal geprint worden. Dat is natuurlijk VEEEEEEEL goedkoper dan manueel zo'n zware kabinetten te zeefdrukken, 4 kleuren (CMYK) na mekaar op 3 kanten + kopkast idem.

Dat is de reden. Niet die pixels. 't is gewoon goedkoper in productie.

Re: Transformers - Stern

Geplaatst: 11 jan 2012, 21:08
door Cedric
Om de decals weer op hun plaats te schuiven gaat het prima met een haardroger.. :roll: ik heb het ook nodig gehad.. :cry:

Re: Transformers - Stern

Geplaatst: 13 jan 2012, 15:13
door David Pinball Wizz
Ik ben eigenljk curieus... zit er een soort eindmode ook op ofzo..?

Re: Transformers - Stern

Geplaatst: 13 jan 2012, 15:29
door Da Chosen
Jawel.... Je moet eerst 4 modes + multiball uitspelen (voor multiball geldt superjackpot halen). Dan volgt sentinel prime mode (wizardmode) Zelf nog niet gehaald overigens. Daarna over naar de andere 4 modes + multiball en dan volgt war of cybertron (eindspel)

Re: Transformers - Stern

Geplaatst: 13 jan 2012, 15:39
door David Pinball Wizz
Ow klinkt idd cool.

En als je in tbegin van je spel dan kiest voor de ene zijde. Speel je dan na de 4 modes+multiball de andere 4 modes langs de andere zijde - alsof je die eerst gekozen had? Of speel je ze dan op een andere manier?

Re: Transformers - Stern

Geplaatst: 13 jan 2012, 15:43
door g94
De mijne staat op standaard settings en 't is al verdomd heel moeilijk om 1 kant volledig uit te spelen. Je moet een mode bijna met een multibal combineren om het te halen. Gelukkig geeft de cube wel altijd "add more time" in dat gval.
Ik heb op dit moment zelfs nog niet eens een mini-wizzard kunnen spelen, laat staan aan de andere rij beginnen om het eindspel te halen. Hoog valinor gehalte dunk me...
En als je in tbegin van je spel dan kiest voor de ene zijde. Speel je dan na de 4 modes+multiball de andere 4 modes langs de andere zijde - alsof je die eerst gekozen had? Of speel je ze dan op een andere manier?
Ja je moet dus de 4 modes UITSPELEN. Plus de multibal per mode (da's dus de enige van de andere rij die je kan spelen). Zolang je ze niet allemaal uitgespeeld hebt kan je niet verder.

Ik heb trouwens de indruk dat de rules van elke multibal verschillen naargelang de kant die je koos. Dus megatron multibal bv is verschillend naargelang je autobot of decepticon bent...

2 flipperspelen voor de prijs van 1... een kutflipper zegt PVW daartegen :whisling:

Re: Transformers - Stern

Geplaatst: 13 jan 2012, 16:15
door Da Chosen
Klopt inderdaad, een hoge moeilijkheidsgraad. Het verste dat ik tot nog toe ben gekomen is 3 modes volledig gehaald, de andere mode en de jackpot had ik nog niet. Volgens anderen (die de kast een pak makkelijker hebben gezet) ga je inderdaad na de sentinel mode naar de modes van de andere zijde. De modes speel je overigens niet op volgorde, de popbumpers maken een randomkeuze hiervoor en bij de start van het spel is het ook random. De modes worden overigens wel bewaard zoals de multiballen in LOTR. Moet je bijvoorbeeld 12 schoten maken en haal je er maar 8 dan hoef je de 2e keer dat je de mode start er nog maar 4 te schieten.

Wat Pascal L aangeeft klopt inderdaad, de multiballs zijn anders afhankelijk van of je decepticon of autobot bent. Ben je bijvoorbeeld autobot en speel je de optimus prime multiball dan moet je eerst 1 schot maken, dit schot gaat daarna als enigste schot branden. Schiet je dit schot nog een keer dan vernietig je een decepticon. Daarna gaan alle schoten branden behalve dit ene schot en kun je dit op andere schoten herhalen. Aan het einde dan onder Megatron in de hole schieten voor superjackpot. Ben je een Decepticon en speel je de optimus prime multiball dan moet je eerst een schot maken en vervolgens optimus in zijn ballen :D schieten, dan weer een schot en weer optimus etc. etc. na een aantal schoten dan 2 of 3x onder optimus doorschieten en als laatste hem nog 1 x raken voor superjackpot.

Zo zijn ook de megatron multiballs verschillend.

Het is zeker geen kutflipper, ik vind hem zelfs erg gaaf! Smaken kunnen en mogen natuurlijk verschillen, maar het een kutflipper noemen slaat nergens op. Persoonlijk vind ik bijvoorbeeld TZ niet leuk, maar om dat nu een kutflipper te noemen, er zijn zat fans van en die vinden m geweldig.

Re: Transformers - Stern

Geplaatst: 13 jan 2012, 16:22
door David Pinball Wizz
Je spreekt over multiballs... heeft iedere mode dan een eigen multiball of bedoel je optimus prime en megatron multibals?

Re: Transformers - Stern

Geplaatst: 13 jan 2012, 16:28
door Da Chosen
Ik bedoel de Megatron en optimus prime multiballs. (ik schreef multiballs omdat ik bedoelde dat de decepticon megatron multiball anders is dan de autobot megatron multiball :lol: hoop dat het nog duidelijk is :madman: )
Verder zijn alle modes met 1 bal behalve de autobot skids & mudflap mode dat is een 2 bal multiball

Re: Transformers - Stern

Geplaatst: 13 jan 2012, 16:41
door Da Chosen
O ja, wat pascal L zegt klopt wel, bij een mode geeft de cube altijd "add time" maar dat is wel eenmalig. Je kunt niet de cube aan blijven schieten en heel veel tijd verzamelen.

Om een mode te starten moet je 5x (standaard instellingen) de bij de gekozen zijde horende logos schieten (rode autobot of paarse decepticon logos) deze zitten voor de en loops.

Het is mogelijk een mode in 1x te halen, dat is me 1x gelukt met de Ironhidemode. Je moet dan wel een perfect score hebben door alle schoten achter elkaar te schieten en de add time award te gebruiken. Mis je enkele schoten dan weet je dat je gegarandeerd de mode nog een keer aan moet schieten.

Re: Transformers - Stern

Geplaatst: 13 jan 2012, 16:46
door Pascal
klinkt wel tof

Re: Transformers - Stern

Geplaatst: 13 jan 2012, 17:10
door Da Chosen
Pascal schreef:klinkt wel tof
Is het ook! Speel m eerst nog eens een potje of 20-30 en doe dan nog een review :D

Re: Transformers - Stern

Geplaatst: 13 jan 2012, 17:37
door zwartepanter
Behoorlijk ingewikkeld allemaal...

Re: Transformers - Stern

Geplaatst: 13 jan 2012, 17:44
door g94
Er is iets mafs met deze kast, waardoor plots alle andere flipperkasten iets "retro" krijgen. Dat is de allereerste keer dat ik dat heb met een nieuwere Stern. Ik bedoel: een LOTR, een TSPP, een BBH, zelfs een IM, noem maar op: ze zijn op een manier hedendaagser dan een WMS, maar ze horen tot dezelfde familie. De themas zijn verschillend, maar de overall flavor is dezelfde. Zelfs de hedendaagse themas zoals SM of BDK of zelfs TRON.

Met TF is dat anders. Deze heeft iets "verschillends" en ik ben er nog niet aan uit waarom dat komt. Is het het thema van de robots, de sound package, dat agressieve artwork, die felle leds, die shaker, die aparte ruleset, een combinatie van dat alles? Ik weet het niet... maar plots zijn al mijn andere flippers "retro" games. Niet ouderwets of zo, maar retro. Heel maf.

Misschien ben ik wel :rose:

:lol: P

Re: Transformers - Stern

Geplaatst: 13 jan 2012, 18:20
door Eric
Denk er ook zo over.
Deze kast Is gewoon de Max :rock:

Re: Transformers - Stern

Geplaatst: 13 jan 2012, 18:54
door Q
Ahaaaaaaaaaaaa !!! Stern heeft een "Performance Pack" !!!

This Performance Pack: (a) addresses drop target lofting, (b) facilitates other game improvements suggested by customers, and (c) provides spare parts.

The package includes:

• Megatron anti-loft plastic
• Bumblebee plastic protector
• Dimmer cards (2)
•White mini playfield rubber rings (2)
•Black flipper rubber rings (2)
•Black 3/16” I.D. rubber rings (2)
•Black 7/16” O.D. rubber rings (2)
•#906 flash lamps (4)
•Zip ties (2)

Re: Transformers - Stern

Geplaatst: 13 jan 2012, 18:54
door Q
En nog belangrijker :

The Performance Pack is free.

Re: Transformers - Stern

Geplaatst: 13 jan 2012, 19:15
door Pascal
ja dat zou er nog aan ontbreken :roll:

Re: Transformers - Stern

Geplaatst: 13 jan 2012, 19:17
door Pascal
Da Chosen schreef: Is het ook! Speel m eerst nog eens een potje of 20-30 en doe dan nog een review :D
als ik nog eens op een transformers speel, pak ik een pro, die ziet er trouwens veel mooier uit

Re: Transformers - Stern

Geplaatst: 13 jan 2012, 19:44
door Cedric
Eric schreef:Denk er ook zo over.
Deze kast Is gewoon de Max :rock:
Yep, denk erook zo over :rock: