Klopt inderdaad, een hoge moeilijkheidsgraad. Het verste dat ik tot nog toe ben gekomen is 3 modes volledig gehaald, de andere mode en de jackpot had ik nog niet. Volgens anderen (die de kast een pak makkelijker hebben gezet) ga je inderdaad na de sentinel mode naar de modes van de andere zijde. De modes speel je overigens niet op volgorde, de popbumpers maken een randomkeuze hiervoor en bij de start van het spel is het ook random. De modes worden overigens wel bewaard zoals de multiballen in LOTR. Moet je bijvoorbeeld 12 schoten maken en haal je er maar 8 dan hoef je de 2e keer dat je de mode start er nog maar 4 te schieten.
Wat Pascal L aangeeft klopt inderdaad, de multiballs zijn anders afhankelijk van of je decepticon of autobot bent. Ben je bijvoorbeeld autobot en speel je de optimus prime multiball dan moet je eerst 1 schot maken, dit schot gaat daarna als enigste schot branden. Schiet je dit schot nog een keer dan vernietig je een decepticon. Daarna gaan alle schoten branden behalve dit ene schot en kun je dit op andere schoten herhalen. Aan het einde dan onder Megatron in de hole schieten voor superjackpot. Ben je een Decepticon en speel je de optimus prime multiball dan moet je eerst een schot maken en vervolgens optimus in zijn ballen

schieten, dan weer een schot en weer optimus etc. etc. na een aantal schoten dan 2 of 3x onder optimus doorschieten en als laatste hem nog 1 x raken voor superjackpot.
Zo zijn ook de megatron multiballs verschillend.
Het is zeker geen kutflipper, ik vind hem zelfs erg gaaf! Smaken kunnen en mogen natuurlijk verschillen, maar het een kutflipper noemen slaat nergens op. Persoonlijk vind ik bijvoorbeeld TZ niet leuk, maar om dat nu een kutflipper te noemen, er zijn zat fans van en die vinden m geweldig.