Anyway: aan iedereen (en in 't bijzonder aan het management): gefeliciflapstaart!
indeedBingovit schreef:Beste flipper ooit!
Wel EEN van de besten ooit inderdaadBingovit schreef:Beste flipper ooit!
Neenee, DE beste flipper ooit!Cenobyte schreef: Wel EEN van de besten ooit inderdaad![]()
Maar eigenlijk hoort deze header daar niet helemaal bij, omdat die rare groene mannetjes volgens mij een MOD zijn en niet thuis horen in een originele LOTR.
"Volledig onafhakelijk..." volgens mij heeft Vincent deze kast zelfs nog nooit van dichtbij bekekenlotmamordun schreef:Als volledig onafhankelijke moet ik wel toegeven dat dit DE flipper is
Klopt Cenobyte, wij hebben ook zo geen groene mannekes, is een MOD.Cenobyte schreef:
Maar eigenlijk hoort deze header daar niet helemaal bij, omdat die rare groene mannetjes volgens mij een MOD zijn en niet thuis horen in een originele LOTR.
Cenobyte schreef:Maar eigenlijk hoort deze header daar niet helemaal bij, omdat die rare groene mannetjes volgens mij een MOD zijn en niet thuis horen in een originele LOTR.
Oe bedoelde Mario?ankske schreef:Klopt Cenobyte, wij hebben ook zo geen groene mannekes, is een MOD.