Zou ik ook wel willen,maar heb 3 weken geleden een MM gekocht.goodgameslover schreef:Mijne LE is reeds bestelt!![]()
![]()
Maar als ik me tsp weg doe zit er miss wel een gewone in

Ik vind de kast er ook goed uitzien en ook weer een keer lekker vol gebouwd!
Zou ik ook wel willen,maar heb 3 weken geleden een MM gekocht.goodgameslover schreef:Mijne LE is reeds bestelt!![]()
![]()
Mijne was het al vorige week..goodgameslover schreef:Mijne LE is reeds bestelt!![]()
![]()
De mijne eigenlijk al meer dan een maand!goodgameslover schreef:[quote="Cedric="go"] Mijne was het al vorige week..![]()
......
Yep, een paar honderd dollars.Pascal schreef:is die LE niet duurder dan de tron LE?
Momenteel niets, denk dat dit pas ergens volgende week zal zijnPascal schreef:zijn er al belgische prijzen gekend voor de pro en LE?
ik denk dat die "a different Megatron Cyber Ball Lock" dat ding zal zijnadding an upper playfield, more animated and illuminated toys, a shaker motor, a drop target, a second spinner, a metal ramp, violet and crimson side rails and hinges, LED playfield illumination, a second controlled gate on the orbit shot to create additional shot rules and a different Megatron "Cyber Ball Lock".