Mijn oude zelf (met veel hulp van andere) gereviseerd MM blijft

Gunske schreef:Nu enkel maar te hopen dat ze er meer dan 1000 gaan maken en The Hobbit een patat van een kast gaat zijn die iedereen wilt
We mogen hopen dat de software een keertje meteen goed is...sake schreef:Ik denk inderdaad ook dat dit de prijzen van de kasten in slechte staat zal beïnvloeden.
Maar hoe moet ik dit zien, ik neem aan dat de nieuwe MM wordt uitgerust met Stern assemblies (flippers, coils, etc). Zal de kast dan ook anders 'aanvoelen'?
Ik vermoed dat dat gewoon een 1:1 port wordt, zoals je in Pinball Arcade en andere software emulaties ziet.nushae schreef:We mogen hopen dat de software een keertje meteen goed is...
Dat zullen ze dan toch echt bij moeten stellen, want daar zal een potentiele koper niet voor vallen denk ik. Dat hoeven nou ook weer geen grote prijsverschillen te zijn zoals bij Stern, maar er moet toch wel een reden zijn om niet voor de LE te hoeven kiezen.philip van beirs schreef: LE is nergens meer bestelbaar, enkel nog de gewone editie nog tegen dezelfde prijs (zonder shaker motor, geen gold plaque en geen gold rampen).
Ik weet niet wat voor productiecapaciteit er is om de kasten te bouwen. Ik geloof niet dat ze een fabriek a la Stern hebben, dus er zullen minder kasten per maand worden gebouwd. Als er dan ineens erg veel besteld wordt en er klanten af gaan haken omdat de levertijd te lang duurt en er aanbetalingen terug betaald moeten worden dan kan het zomaar ineens gedaan zijn...philip van beirs schreef: Waarom zou het project 5 jaar duren? Het is niet een kast vanaf de scratch; er is zo goed als niets van ontwerp nodig of ontwikkelingskosten (waar altijd het meeste geld in opgaat). Alles staat al op plan, meeste stukken zyn al in productie genomen (door fabrikant zelf; heeft al tal van onderdelen onder reproductie genomen van de meeste bekende kasten en is zeker geen kleintje). Daarbij krijgen ze een goede financiele boost enkel al door de voorschotten 1000*1000euro= 1.000.000 euro.