Turalyon schreef:De meeste foto's zijn niet zichtbaar? â›”ï¸ zie ik.
Oops sorry, mss beter met deze link ? staan ze er allemaal op
https://photos.google.com/share/AF1QipN ... xIT3RGcjR3
Turalyon schreef:De meeste foto's zijn niet zichtbaar? â›”ï¸ zie ik.
Dank u welTuralyon schreef:Prachtig mooi!
Trillium schreef:leuk gedaan die mod
gele oog licht is creatief!
de pitch van het geluid is (veel) te hoog. Lijkt wel of die vent met helium in zijn longen praat
Ik laat het zo spoedig mogelijk wetenRichard Baan schreef:R9 klinkt logisch. Ben wel benieuwd of dit de oplossing blijkt te zijn.
Dat is bizar ik vind nergens de instelling bij google, had het niet door want zelf kan ik de foto's dus wel zieng94 schreef:Wij kunnen geen enkele foto zien. Als ik het juist zie, dan staan die ergens op een Google share. Dan kijk je best even de settings na, volgens mij staan die nu niet geshared.
Enkel de waarde van R9 veranderen volstaat, ik zou er een 150 K ohm weerstand kunnen inplaatsen maar het geluid in het filmpje is ook niet zo goed omdat ik de heftafel was vergeten te zakken waardoor de luidsprekers niet vrij waren natuurlijk.Trillium schreef:yep, iets beter geluid
maar nog steeds een Fathom on helium
moet nog iets lager
het zou handig zijn als je van een andere Bally kast wat onderdeeltjes kan wisselen
om te kijken wat er gebeurt
Dat is het leuke aan die oude kasten dat er nog kan geprutst worden aan de printen.Richard Baan schreef:Leuke info.
Weer wat geleerd.
Het storing zoeken en repareren van SMD elektronica is mijn dagelijks werk.Met die smd toestanden is dat eerder in de vuilbak gooien en nieuwe print plaatsen
Zijn de foto's nog altijd niet zichtbaarpinballservice-nl schreef:De restauratie is fantastisch!
Jammer dat ik maar heel kort de foto's heb kunnen zien.
Je zal geen probleem hebben om ze voor een goede prijs te verkopen, grote bedrijven hebben graag zoiets nostalgisch en gerestaureerd graag in hun lobby en geld is de ondergeschikte partij, een uniek schilderij kost ze ook een pak geld en een kunstenaar wat laten freubelen gaat meestal vanaf 10K.
Verhuren als lobby, etalage kunst is ook een optie!! verdien je je hobby een beetje terug.
Succes.