Als ge nog hulp nodig hebt....goodgameslover schreef:Pff, dringend een bank overvallen.

Als ge nog hulp nodig hebt....goodgameslover schreef:Pff, dringend een bank overvallen.
Idd, harde, dure maar vooral een goede tijd!Bingovit schreef:Tzijn harde tijden voor flipperaars met al die goede titels die uitkomen![]()
Wacht tot als ge de film ziet, dan zult ge wel anders piependiesel64 schreef:Ik vind de X-Men comic toch eerlijk wel een cooler thema dan Avengers hoor.
Borg's game production starts in about 30 days for the Pro (Europe). 2 ramps,
3 flippers, captive balls, multiple ball interaction toys, scoop, a magnet or two +, a VUK that serves somewhat of 2 different exits or speed you could say to start things off. Custom molded toys, nothing from Kmart. No drop targets. The upper right flipper is supposed to have 4 shots alone. The main toy is an all new mech that is fresh and never been done before. When people see the layout, it it will remind them of a reversed Tron kind of feel.
Pricing for Pro and LE back to Transformers flavor. The game will be very ball interaction heavy which is what I like. I'd say the LE (2 1/2 ramps) is looking at July release knowing the past timeline of games. Can't wait to see Magneto action
Volgens de laatste insider bronnen is het dus wel degelijk een X-men. De stemmen van de cartoons/anime's en spellen worden gebruikt. De LE zou maar liefst 5 interactive toys hebben.![]()
en de Pro twee.
Stern wil op het elan van AC/DC verderdoen.
Dave Link and Borg sculpted the toys for X-Men, similar to AC/DC and Spider-Man they are custom and fresh.
I'm told the Pro does feel very well featured and a buyer of that model will be happy.
The LE will have some very special treats. 5 mechanical interactive ball toys. A spinning disc magnet like LIS and Twister makes a return. For example it's a disc/magnet in LE and just a magnet like whiplash in Pro.
Ik betwijfel het eerlijk gezegd. Al die superhero films interesseren mij geen moer. Ik heb de meeste wel gezien wanneer ze passeerden op tv, maar ik vond ze bijna allemaal rotslecht. Spiderman, Iron Man, Hulk, X-Men, ... allemaal vond ik er niets aan. Enkel The Dark Knight vond ik wel in orde. De rest van die filmversies van superheros kunnen voor mijn part rustig in een hoekje gaanBingovit schreef:Wacht tot als ge de film ziet, dan zult ge wel anders piepen![]()
Daar gaan we weer, bende rukkers bij sterngoodgameslover schreef:For example it's a disc/magnet in LE and just a magnet like whiplash in Pro.
Ach, je bent niet verplicht de kast te kopen. Als te weinig mensen daardoor de kast kopen zal het vanzelf verdwijnen. Maar als genoeg mensen de kasten kopen zal er ook een VL (very limited), of EL (extremely limited) komen waar nog weer een extra speeltje in zit. Die is dan wel iets duurder natuurlijk.glenn pellis schreef:geldwolven dat zijn het, de mensen hun laatste centen er uithalen
met al hun premium en LE's van dit en dat
zie naar family guy, simpsons, lord of the rings, batmanBingovit schreef:Dan zijn autofabrikanten geen geldwolven zeker?
Ik vind het gewoon slimme business van Stern uit, laten we nu eerlijk zijn over de flippers: als Stern enkel de pro maakt is de eerste reactie: waar zijn de toys, waarom niet meer toys, waarom geen LEDs, waarom geen dieper spel,...
Nu kan je dus kiezen of je een "full-featured" flipper wil of het standaard model(waar velen wel tevreden mee zijn) dus dat is toch mooi?
De twee andere alternatieven zijn dan ook redelijk simpel:
1) enkel de Pro die kritiek krijgt omdat hij te leeg is(vgl trouwens maar eens de 'pro' prijs van WoZ...)
2) enkel een Premium die de meesten dan TE duur vinden en zagen dat er te veel bling op zit...
Bottom line is dat ze nu beide publieken aanspreken en dat er dan nog mensen zijn die niet tevreden zijn![]()
![]()
Neemt niet weg dat het vééééél euro's zijn voor ne flipper maar dat is voor WoZ ook zo en daar hoor je toch niemand over zagen?![]()
En neen, ik gebruik WoZ enkel ter vb en niet om kritiek op WoZ te geven
Dat is gewoon héél kort door den bocht hé Glenn, dat is om te zeggen dat je vroeger een groot brood had voor de prijs van een klein brood nu en nochtans is het nog steeds hetzelfde brood?glenn pellis schreef:
zie naar family guy, simpsons, lord of the rings, batman
die waren toch af als ze uit de fabriek komen, en dat waren dan zogezegde pro model's,
nu maken ze een flipper wat leger en vragen ze dezelfde prijs als toen de gewone modellen die wel helemaal volledig en afgewerkt waren
hoe ge het ook draait of keert, t is en blijft gewoon duur!Bingovit schreef:
Dat is gewoon héél kort door den bocht hé Glenn, dat is om te zeggen dat je vroeger een groot brood had voor de prijs van een klein brood nu en nochtans is het nog steeds hetzelfde brood?![]()
![]()
Alles wordt duurder hé, als men een TSPP nu zou ontwerpen en produceren zou die gewoon een pak duurder zijn.
De meeste dingen zijn dan ook de laatste 10jaar enorm in prijs gestegen...