THE

!!!!

Volledig mee eens.Ik vind de uiterst linkse het mooist kwa kabinet
Ach, als je een kast NIB kan kopen kan dat ook wel een LE zijn.Henry schreef: Je kan best een keer een LE kopen en sommige 2,maar dan denk ik dat het financieel gezien toch een keer ophoudt.
Ik kan dat niet blijven "trekken"...Henry schreef:Ik vind het er ook super uitzien allemaal en vindt persoonlijk de gewone LE het mooist.ik vindt het wel wat hebben die 2 kleuren.
En zoals Pascal al zei,ik denk dat de vraag naar de LE toch een keer ophoudt.Je kan best een keer een LE kopen en sommige 2,maar dan denk ik dat het financieel gezien toch een keer ophoudt.of je moet weer andere kasten wegdoen.
Dus wat dat betreft is het wel jammer dat deze PRO zo uitgekleed is en dat het niet enkel een multiballetje minder is,zoals bij de vorige kasten.
De twee eerste punten zijn juist, en tussen ons voor mij kan dit geen kwaad.Da Chosen schreef:Op RGP is er wel een discussie gaande. Er zitten enkele dingen niet in de LE die er wel in zouden zitten
http://groups.google.com/group/rec.g...b1b3a8c84b388#
- All spark cube draait niet
- extra spinner ontbreekt
- Megatron animated, Megatron zou niet meer bewegen maar alleen de ballen nog wegschieten.
- 6 ball multiball is naar 4-ball multiball gegaan.
Daarentegen is wel de starscream animated geworden.
+1Bingovit schreef:De eerste twee punten zijn eruit gehaald omdat men dat geld liever aan dat linkse starscream speelveld wilde investeren en dat vind ik dan ook een goede beslissing