Wanneer gaan die gasten eens een videoke posten van de limiteds? Ik wil dat tweede mini speelveld wel eens zien...

Is helemaal geen fout, alle stickers worden om de hoeken geplooid.David Pinball Wizz schreef:Hopelijk is dit een foutje maar iemand die ik op het DPO gesproken had had me al verteld (met zn eigen ogen gezien) dat ze nu zo hun cabinetten stickerden...![]()
https://picasaweb.google.com/lh/photo/z ... directlink
Ik moet bekennen dat ik deze foto's op pinball news ook wat verontrustend vond. Als ik hier die kerels met hun windex bezig zie... ik vrees dat er idd niet té veel zorg zal besteed worden aan het bestickeren, en dat het kwestie zal zijn van "chance hebben" als je je doos opendoet...David Pinball Wizz schreef:dat ze nu zo hun cabinetten stickerden...
Pascal, bestickeren wordt vaak met vocht gedaan hoor op die dingen...g94 schreef:Ik moet bekennen dat ik deze foto's op pinball news ook wat verontrustend vond. Als ik hier die kerels met hun windex bezig zie... ik vrees dat er idd niet té veel zorg zal besteed worden aan het bestickeren, en dat het kwestie zal zijn van "chance hebben" als je je doos opendoet...
man, waarmee ze toch reclame maken bij stern, ongelofelijk maar de transformers heeft "three devastaded popbumpers", wow die kast wil ik dan wel hebbenCedric schreef:Voor wie ze nog niet begrepen had ..
had ik ook toen ik het filmpje zagPascal schreef:man, waarmee ze toch reclame maken bij stern, ongelofelijk maar de transformers heeft "three devastaded popbumpers", wow die kast wil ik dan wel hebben![]()