Pagina 15 van 25
Re: Wizard of Oz - Jack Jersey
Geplaatst: 11 okt 2012, 11:11
door David Pinball Wizz
Heefft woz eigenlijk flashers? Ik dacht geen te zien op de filmpjes en dat maakt het wel iets minder imposant.
Re: Wizard of Oz - Jack Jersey
Geplaatst: 11 okt 2012, 18:12
door goodgameslover
de flyer :
Re: Wizard of Oz - Jack Jersey
Geplaatst: 13 okt 2012, 09:53
door Jiggy
Stijlvolle flyer!!
Re: Wizard of Oz - Jack Jersey
Geplaatst: 14 okt 2012, 12:05
door Eric
aandenkertje om naast de kast te zetten

Re: Wizard of Oz - Jack Jersey
Geplaatst: 23 okt 2012, 07:39
door wza1979
Ik hoorde trouwens dat de leveringen uitgesteld zijn tot, waarschijnlijk, begin volgend jaar.
Met name om de software zo foutloos mogelijk te krijgen.

Re: Wizard of Oz - Jack Jersey
Geplaatst: 23 okt 2012, 10:15
door Kuroto
wza1979 schreef:Ik hoorde trouwens dat de leveringen uitgesteld zijn tot, waarschijnlijk, begin volgend jaar.
Met name om de software zo foutloos mogelijk te krijgen.

Een nieuwe flipper waar de software op z'n minst klaar is?
Waar gaan we dat schrijven?

Re: Wizard of Oz - Jack Jersey
Geplaatst: 24 okt 2012, 11:53
door Humanfly
vind het zeer geslaagd project, maar... die kast zegt me echt niets...

zijn ze van plan meerdere uit te brengen?
Re: Wizard of Oz - Jack Jersey
Geplaatst: 24 okt 2012, 11:56
door diesel64
Ja. Naar het schijnt liggen het tweede en derde model al vast en zijn ze zelfs al bezig met het ontwerp van de tweede. Maar dat maken ze natuurlijk niet bekend voor de release van de WOZ.
Re: Wizard of Oz - Jack Jersey
Geplaatst: 02 nov 2012, 09:24
door Pascal
een tour door de JJP fabriek -->
http://www.pinballnews.com/games/wizard ... dex34.html
daar werkt dus maar 2 man
binnen in de WOZ, dat gaat zoemen met al die ventilators
en best geen vijske laten vallen in het kabinet

Re: Wizard of Oz - Jack Jersey
Geplaatst: 02 nov 2012, 12:51
door diesel64
Nice! Dit wou ik al lang zien.
En dat ziet er goed uit!
En dit vind ik ook geweldig om te zien:

Re: Wizard of Oz - Jack Jersey
Geplaatst: 02 nov 2012, 14:13
door Mentara
Das echt een veredelde computer geworden in de binnenkant he. Benieuwd wanneer deze in onze contreien gaan te zien zijn.
Re: Wizard of Oz - Jack Jersey
Geplaatst: 02 nov 2012, 14:22
door Q
Oesje... Gezien, David (pinball wiz) ??

Re: Wizard of Oz - Jack Jersey
Geplaatst: 02 nov 2012, 15:45
door Richard Baan
Mentara schreef:Das echt een veredelde computer geworden in de binnenkant he. Benieuwd wanneer deze in onze contreien gaan te zien zijn.
Lijkt me wel logisch, aangezien ze toch een lcd scherm aansturen.
Re: Wizard of Oz - Jack Jersey
Geplaatst: 02 nov 2012, 15:59
door Mentara
Richard Baan schreef:
Lijkt me wel logisch, aangezien ze toch een lcd scherm aansturen.
Ja, uiteraard, maar ik had het allemaal wat meer rudimentair verwacht, 't is niet dat er een supercomputer nodig is om die flipperkast aan te sturen, hé. Tenzij de gameplay veel meer biedt dan we nu nog maar weten.
Re: Wizard of Oz - Jack Jersey
Geplaatst: 02 nov 2012, 16:57
door denBlackie
Mentara schreef:
Ja, uiteraard, maar ik had het allemaal wat meer rudimentair verwacht, 't is niet dat er een supercomputer nodig is om die flipperkast aan te sturen, hé. Tenzij de gameplay veel meer biedt dan we nu nog maar weten.
Ik dacht ook dat op het scherm enkel pre rendered filmpjes getoond worden ? Nu is er genoeg ruimte voor updates zeker: zoals een over the top video mode bvb

Re: Wizard of Oz - Jack Jersey
Geplaatst: 03 nov 2012, 10:24
door Richard Baan
Mentara schreef:
Ja, uiteraard, maar ik had het allemaal wat meer rudimentair verwacht, 't is niet dat er een supercomputer nodig is om die flipperkast aan te sturen, hé. Tenzij de gameplay veel meer biedt dan we nu nog maar weten.
Om contactjes uit te lezen en lampjes aan te sturen is geen super computer nodig, maar ik denk dat dat anders wordt als er grafische plaatjes / filmbeelden op een LCD getoond gaat worden en er ook mooie muziekjes afgespeeld gaan worden. Je zal ook geheugenruimte nodig hebben om dat allemaal in op te slaan. En dat moet ook aangestuurd worden. (flash geheugen indien toereikend, of anders een harddisk).
Vwb de gameplay: ik denk dat je ook geen supercomputer nodig hebt voor de gameplay. Dat kan superuitgebreid zijn voor het gevoel van een speler, maar voor de processor is dat niets. Stel je voor: een flipperkast met een paar duizend modes: die worden afhankelijk van het programma 1 voor 1 actief. Dus de snelheid maakt niet uit of er 1 is of een paar duizend. Er is er immers maar 1 actief. Het kost wat meer geheugen om het programma zelf in op te slaan, maar daar blijft het bij.
Re: Wizard of Oz - Jack Jersey
Geplaatst: 05 nov 2012, 13:16
door diesel64
Richard Baan schreef:
Om contactjes uit te lezen en lampjes aan te sturen is geen super computer nodig, maar ik denk dat dat anders wordt als er grafische plaatjes / filmbeelden op een LCD getoond gaat worden en er ook mooie muziekjes afgespeeld gaan worden. Je zal ook geheugenruimte nodig hebben om dat allemaal in op te slaan. En dat moet ook aangestuurd worden. (flash geheugen indien toereikend, of anders een harddisk).
=>
"The motherboard connects to a solid-state drive which contains the operating system, the game code and all the assets."

Re: Wizard of Oz - Jack Jersey
Geplaatst: 05 nov 2012, 13:46
door taito6581
Atom chipsets zijn krachtig genoeg om h264 video in fullhd af te spelen. Alles in hardware dus amper werk voor de CPU. Technology, biatch

Re: Wizard of Oz - Jack Jersey
Geplaatst: 13 nov 2012, 14:30
door diesel64
Re: Wizard of Oz - Jack Jersey
Geplaatst: 13 nov 2012, 14:35
door Pascal
hey dat is knap gedaan
Re: Wizard of Oz - Jack Jersey
Geplaatst: 13 nov 2012, 14:37
door Silverballgames
Awesome !
Re: Wizard of Oz - Jack Jersey
Geplaatst: 13 nov 2012, 16:33
door Cedric
Knap ( toch voor deze die niet aan het spelen zijn...)
Re: Wizard of Oz - Jack Jersey
Geplaatst: 13 nov 2012, 16:56
door zwartepanter
Jawadde...
Re: Wizard of Oz - Jack Jersey
Geplaatst: 13 nov 2012, 17:02
door Pascal
tijd om een nieuwe palentir-mod te ontwikkelen

Re: Wizard of Oz - Jack Jersey
Geplaatst: 13 nov 2012, 17:42
door Richard Baan
Pascal schreef:tijd om een nieuwe palentir-mod te ontwikkelen

