Pagina 12 van 13
Re: Ghostbusters
Geplaatst: 18 jan 2017, 16:26
door fantomas
grappig was het anders wel
Re: Ghostbusters
Geplaatst: 27 jan 2017, 14:57
door Peter VdV
Gisteren hetzelfde voor gehad in de Comic sans voor de pinball selfie league. Had het zelfs gemeld want we dachten allebei dat het gewoon een fout was. Bleek dat de bedoeling te zijn.
Moet wel zeggen, dit is een hele leuke om te spelen alleen vind ik hem rechtsboven waar de bal in het spel komt nogal warrig. Voor de rest echt wel een paar bangelijke geluidjes. Dat vrouwmens dat de hele tent bij elkaar schreeuwt is echt geniaal.
Re: Ghostbusters
Geplaatst: 24 jul 2017, 08:09
door Pascal
die ghostbusters, is dat nu nen toffe flipper?
Re: Ghostbusters
Geplaatst: 24 jul 2017, 17:19
door RipleYYY
Pascal schreef:die ghostbusters, is dat nu en toffe flipper?
i dont understand the ask with the "now" Pascal !?
GB is a nice pin since the begining, no doubt about that
but it requires some tweaking (airballs), and also had the ghosting prob in some cases...
the reason i sold mine is about the code
i would say the code is more than OK for all the "lambda" players, but for us (lets say "more advanced players"), there're more than few things that need correction/adapatation
and as you're also on pinside, i think you've read already lot about that
Re: Ghostbusters
Geplaatst: 24 jul 2017, 21:28
door Pascal
I haven't read all the GB code discussions on pinside.
so can you tell me very short what's your biggest problem with the GB code?
Thx
Re: Ghostbusters
Geplaatst: 25 jul 2017, 07:55
door RipleYYY
Re: Ghostbusters
Geplaatst: 25 jul 2017, 09:05
door dennis the menace
Persoonlijk vindt ik de Gostbusters nogal chaotisch, vooral tijdens de multiballen die steeds gecombineerd worden met de scolleri Brothers. Ook hetzelfde met superloopjacpots. Ik wil daar eigenlijk mee zeggen dat de combinatie van de modes niet altijd kloppen. Verder vinden de meeste dat de modes te lineair zijn, mij stoort dit dus niet. Wel jammer dat de eindmode er nog niet in zit. Ook die vreemde librarian insert heeft nog geen doel. Hopelijk heeft stern een betere code in de toekomst want deze kan echt veel beter.
Re: Ghostbusters
Geplaatst: 25 jul 2017, 18:19
door RipleYYY
dennis the menace schreef:...Hopelijk heeft stern een betere code in de toekomst want deze kan echt veel beter.
well, there's always hope for... hope !
after calling him in private on pinside, i had the luck & honor he did replied to me
we had talks about the GB code
he told me when 1.13 was caming
and last time i ask him about a possible update, 3 monthes ago, he replied in summary : GB is finished, unless major score prob, its done as it
and he ended saying he wanna update it if he have time, but report me to what he said above
btw, for what i know, seems GOT also need code update...
take all this for what is it, nothing seems sure, in a way or another
Re: Ghostbusters
Geplaatst: 13 aug 2017, 14:29
door Dennis
Die harde schreeuw, die geeft die echt willekeurig hé?
Re: Ghostbusters
Geplaatst: 23 okt 2017, 14:02
door Pascal
ik heb 2 vragen:
1: bij spook central begint de mode met een hurry-up op de linker ramp. deze begint meestal vanaf 15M af te tellen. Maar ik heb al gehad (zelden) dat ze begon af te tellen van 20M en al eens van 25M. hoe kan je die waarde van 15M verhogen?
2: bij stay puft marshmallow man: bij het begin van de mode staat er 1x 1x 1x 1x. ik ga ervan uit dat je een schot kan 'multiplien'... maar hoe doe je dat?
thx..
ps: super kastje (de pro)
Re: Ghostbusters
Geplaatst: 23 okt 2017, 15:07
door JoachimR
Vraag 1 vraag ik mij ook nog altijd af.
Vraag 2: om de multipliers te veranderen moet je de gozer target bovenaan de popbumpers raken.
Re: Ghostbusters
Geplaatst: 23 okt 2017, 15:26
door RipleYYY
JoachimR schreef:Vraag 2: om de multipliers te veranderen moet je de gozer target bovenaan de popbumpers raken.
and of course, choosing the "good" first main shoot/lane to begin the mode will set the starting points for all the mode (than if you get 1X 1X 4X 1X you have to shoot the 3rd main shot to begin)
very risky (but playing home is a fun/must to do) to just aim Goozer target (and not hit a main shot by "accident"), but when succeed, the marshmallow quickly become a very lucrative thing
Re: Ghostbusters
Geplaatst: 23 okt 2017, 15:53
door Pascal
RipleYYY schreef:JoachimR schreef:Vraag 2: om de multipliers te veranderen moet je de gozer target bovenaan de popbumpers raken.
and of course, choosing the "good" first main shoot/lane to begin the mode will set the starting points for all the mode (than if you get 1X 1X 4X 1X you have to shoot the 3rd main shot to begin)
very risky (but playing home is a fun/must to do) to just aim Goozer target (and not hit a main shot by "accident"), but when succeed, the marshmallow quickly become a very lucrative thing
ik snap het niet
Re: Ghostbusters
Geplaatst: 23 okt 2017, 19:07
door RipleYYY
lol Pascal, OK :
when you arrived at the marshmallow, as you said, you have all 4 multiplicators at X1
if you direct start to complete the mode by shooting 1 of the 4 main shots (blue/blinking), than the multiplicator is finished already, and you start killing the MM with points at 50M if i remember well
and if you dont make one of the 4 main shoots, you can advance the multiplicators (the one being more lighted) with the Goozer target, and the bumpers are changing these multiplicators...
each time you hit Goozer, the lighted multiplicator goes +1, but of course you cant not really choose which one as again the bumpers are changing them (1 to 4)
than finally, you make a main shot and multiplicators cant be more advanced : of course you will have the multiplicator linked to the main shoot, from 1 to 4 :
didnt remember, but 1st one should be the left lane, 2nd one the left ramp, 3rd one the right lane and 4th one then right ramp, than you start points much higher
ok now ?
else, remove the glass and try with your hands, you'll understand without a prob
Re: Ghostbusters
Geplaatst: 23 okt 2017, 20:43
door Pascal
Thanks !! Now it's all clear
what about question 1 ?
Re: Ghostbusters
Geplaatst: 24 okt 2017, 19:26
door RipleYYY
well, i dont know, and to be honest, to me never seen this on our GB !?
may be Anthony (he's not home now), will ask him...
Re: Ghostbusters
Geplaatst: 24 okt 2017, 19:58
door Pascal
I had 20M at least 5 times, and yesterday I had 25M
Re: Ghostbusters
Geplaatst: 24 okt 2017, 21:57
door RipleYYY
so strange really, Anthony just back home, he said we never seen this on ours... spook central was always 15 to begin !
but he add : in that mission, if you get the ADD MORE TIME gift with the bumpers, than in this case it add points (to me, never noticed that too)
Re: Ghostbusters
Geplaatst: 25 okt 2017, 20:45
door Automark
En hoe bevalt de kast na langere tijd?
Re: Ghostbusters
Geplaatst: 25 okt 2017, 21:00
door Bingovit
Ik raak er echt meer en meer op uitgekeken...
Alles is mooi aan de kast, geluid, tekening, speech,...
Echter is voor mij de aantrekking weg nu.
Ik geloof wel dat een goede software-update hier nu wel wat verandering in zou kunnen brengen
Re: Ghostbusters
Geplaatst: 25 okt 2017, 21:40
door RipleYYY
+1
i've sold mine, waited enough for a code update, pity cause yes, this game has a lot to offer and could be a winner if...
Re: Ghostbusters
Geplaatst: 25 okt 2017, 22:23
door DanielFortesque
Ik heb net hetzelfde , vind het een heel mooie kast , maar als ik er op speel , zegt hij me totaal niks , krijg er geen klik mee , heb er echt een leeg gevoel mee .
Met de Got LE , totaal tegenovergestelde , daar ben ik nog steeds helemaal weg van , kan er niet genoeg van krijgen .
Re: Ghostbusters
Geplaatst: 25 sep 2018, 20:05
door steven39
Iemand een idee of er ooit nog wel een update komt voor de gb?
Re: Ghostbusters
Geplaatst: 25 sep 2018, 21:22
door Bingovit
Update komt er sowieso!
Wanneer dat is echter een andere vraag...
Re: Ghostbusters
Geplaatst: 11 okt 2018, 19:11
door FlipperLord
Iemand nog leuke mods te koop voor deze kast?