Ook reeds een wissel gedaan in Jazaki en Bowlingpaleis St-Niklaas, nog 3 op de planning

Ja hoor, deze staat daar nog steeds alsook den ACDC in De StamineeHumanfly schreef:Staat de Shrek nog in Lochristi?
Ga er vanmiddag normaal passeren
Bingovit schreef:Een nieuwe locatie in Gent
macheert da daar nog in Zoersel? mijn AC DC had 89 games ofzo op een x aantal maanden.. dermee heb ik hem toen gekocht van de PitbullBingovit schreef:En vanaf heden staat er in bowling Thunderball ook een flipper
Nog twee te gaan in de komende weken...
Ik hoop van welglenn pellis schreef:macheert da daar nog in Zoersel? mijn AC DC had 89 games ofzo op een x aantal maanden.. dermee heb ik hem toen gekocht van de Pitbull
Hahaha, ja,pinball machines zijn nu éénmaal luid.Bingovit schreef:De eigenaars van café Europa vinden het nochtans wel super dat er een flipper staat!![]()
Maar ik begrijp wel wat je wilt zeggen, hebben we soms ook als we een depannage doen en even zonder glas moeten spelen...
Dan krijgen we vaak ook toch wel wat rare blikken
ROBBingovit schreef:Wat zijn je initialen Robin?
Dan kan ik zorgen dat de maandelijkse prijs terechtkomt als je nog op 1 staat op het einde vd maand
Elke keer we een flipper wisselen of nieuw toestel plaatsen kan je er foto's van zien op www.facebook.be/BingovitAutomark schreef:Zet er eens een foto bij![]()
Bij ons in de buurt zijn geen cafes met flippers, en ik zou het wel leuk vinden om fotos te zien van moderne flippers in een cafe in 2016.
Geldt natuurlijk ook voor overige operators.
wij, cafespelen vlaeminck, posten ook foto's op facebookAutomark schreef:Zet er eens een foto bij![]()
Bij ons in de buurt zijn geen cafes met flippers, en ik zou het wel leuk vinden om fotos te zien van moderne flippers in een cafe in 2016.
Geldt natuurlijk ook voor overige operators.